Bra kombi?

• Övr. Hund
  • Trådstartare Trådstartare Threepwood
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 3
  • Visningar Visningar 725
T

Threepwood

Någon som har någon erfarenhet av BMW 5-serie touring då främst E34 modellerna?

Och några andra tips på bra bilar att ha med sig vovven i, föredrar bakhjulsdrivet av flera anledningar.

Sv: Bra kombi?

Jag har haft en m5 e34 touring och jag var riktigt nöjd med den bilen :)

Lastutrymmet är okej, finns självfallet bilar som kan lasta betydligt mer. Men om det är lastutrymme och bakhjulsdrift du är ute efter så kan väl vissa volvomodeller även vara något för dig?

Hehe kan tänka mig det hade ju inte tackat nej till en m5, men som det är nu så lutar det åt en vanlig 525 faktiskt.

Sålänge hunden får plats och har det bekvämt så duger det för mig. Har en gammal volvo nu, men dom är tråkig och det är ju mycket småpill med dom även om det inte alltid är saker man måste göra.

Okej :)

Jag tror att en 525 skulle vara bra faktiskt, en relativt vanlig modell, bekväm och det brukar även finnas delar till dessa :)

Vad jag har uppfattat så är problem med bakvagnen ganska vanligt fel på dessa. Så när du provkör bilen känn då efter så att den inte gungar/svajjar när du svänger.

Det är väl det jag kommer på just nu.

Liknande trådar

Övr. Hund Låt oss snacka lite hundburar till bilen! Vad för typ av bil, hund och bur har ni? Jag har i nuläget en stor kombi som mina föräldrar... 2 3 4
Svar
72
· Visningar
3 574
Senast: attheedge
·
Övr. Hund Hej! Först och främst vill jag vara tydlig med att jag ALDRIG skulle skaffa en hund om jag inte är absolut 100% säker på att jag har... 2 3
Svar
43
· Visningar
2 531
Senast: __sofia__
·
Övr. Hund Jag vet inte vad jag ska göra. Jag har i dagsläget tre hundar, en 11-årig labradorblandning, en 8-årig storpudel och en 3-årig... 2
Svar
23
· Visningar
2 110
Senast: __sofia__
·
Övr. Hund Bakgrund: vi har 3 hundar - en kelpietik på 11år men dom det gäller är en norrbottenspetshane på 6år och en kelpiehane på 2år. Nobsen är...
Svar
17
· Visningar
1 309
Senast: TantAgda
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Tråden för spår
  • Kattsnack 11 🐈‍⬛🐈
  • Fri tillgång på torrfoder?