Bra liten väckarklocka, app eller klocka eller klockradio

Badger

Trådstartare
Någon som kan tipsa om en bra app för väckning, eller väckarklocka eller klockradio.

Snooze ska vara reglerbart ned till 3 eller 5 minuter :)
Om det är en app ska den vara gratis eller engångskostnad.

Hade Sleep Cykle som jag använt för väckning i många år men den har kraschat ihop om man inte betalar månadsbelopp.
Jag är inte intresserad eller nyfiken på hur jag faktiskt sover på nätterna (men vet gärna när jag gick och la mig och när jag stängde av väckarklockan) och vill inte ha telefonen i sängen.

Har avverkat mängder nu, köpta på Teknikmagasinet, Clas Ohlsson och jättemånga appar och ingen funkar bra :rofl: (galet svåra att ställa in, radion bara stänger av sig och ingen snooze, snooze är som minst 9 minuter osv, ljudet är hiskeligt.)

Sleep cykle tonade långsamt in med kortare och kortare mellanrum tills man måste vakna och stänga av permanent.
Just nu använder jag den som sitter i telefonen och som har typ 7-9 minuter snooze så då somnar jag bara om permanent. Så ingen snooze får jag. Vilket såklart säkert är supernyttigt eller ngt, men ..
 
Jag har haft min Fitbit-klocka som väckare i ungefär 3 år nu. Det är den absoluta bästa väckningen för mig. Ingen annan störs av den, och vibrationen på armen är inget man hoppar högt av heller. Om man trycker två gånger på knappen stängs alarmet av på min klocka, men bara ett tryck gör att man kan snooza. Hur länge vet jag inte, och om det går att ändra vet jag inte heller, för jag snoozar aldrig... :)
 
Jag har haft min Fitbit-klocka som väckare i ungefär 3 år nu. Det är den absoluta bästa väckningen för mig. Ingen annan störs av den, och vibrationen på armen är inget man hoppar högt av heller. Om man trycker två gånger på knappen stängs alarmet av på min klocka, men bara ett tryck gör att man kan snooza. Hur länge vet jag inte, och om det går att ändra vet jag inte heller, för jag snoozar aldrig... :)
Oj jag brukar vakna av sambons vibrationer på klockan. :eek: :eek:
 
Jag har haft min Fitbit-klocka som väckare i ungefär 3 år nu. Det är den absoluta bästa väckningen för mig. Ingen annan störs av den, och vibrationen på armen är inget man hoppar högt av heller. Om man trycker två gånger på knappen stängs alarmet av på min klocka, men bara ett tryck gör att man kan snooza. Hur länge vet jag inte, och om det går att ändra vet jag inte heller, för jag snoozar aldrig... :)
Haken är att jag inte gärna vill ha en Fitbit :) har en vanlig klocka på armen.
Annars låter det som en superlösning.
 

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Akvarietråden IV
  • Kattsnack 10
  • Hundrädda

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp