Bra tidningar

SaraXX

Trådstartare
Jag ska fixa några tidningsprenumerationer. Förlänga Illustrerad vetenskap, som 9-åringen gillar, och börja med KP. Jag har funderat på National geographic kids eller något liknande men skulle helst vilja ha på svenska. Men gärna något med natur/naturkunskap/jorden etc.
Är det någon som har prisvärda tips? Eller andra trevliga faktatidningar?
 
Jag ska fixa några tidningsprenumerationer. Förlänga Illustrerad vetenskap, som 9-åringen gillar, och börja med KP. Jag har funderat på National geographic kids eller något liknande men skulle helst vilja ha på svenska. Men gärna något med natur/naturkunskap/jorden etc.
Är det någon som har prisvärda tips? Eller andra trevliga faktatidningar?
Historietidningar?
 
SvD Junior - veckotidning om veckans nyheter
Illustrerad vetenskap Junior ?

Prova någon tidningsapp t.ex. Readly eller Ztory för att prova lite olika tidningar innan ni beställer en prenumeration.
 
Jag ska fixa några tidningsprenumerationer. Förlänga Illustrerad vetenskap, som 9-åringen gillar, och börja med KP. Jag har funderat på National geographic kids eller något liknande men skulle helst vilja ha på svenska. Men gärna något med natur/naturkunskap/jorden etc.
Är det någon som har prisvärda tips? Eller andra trevliga faktatidningar?

Min 10-åring gillar KP och Världens historia. SvD Junior tyckte han var okej men inte alls KP-klass.
 

Liknande trådar

Övr. Hund Är sugen på en ny bra bok men kan inte bestämma mig för något, så då vänder jag mig till alla hundmänniskor där ute! Vilken är den...
Svar
2
· Visningar
1 299
Senast: Annie_92
·
S
Övr. Hund OBS! om något verkar "elakt" "idiotiskt" fråga gärna vad jag menar så kan jag förklara.....Mycket i början var väl idiotiskt också...
Svar
8
· Visningar
1 738
Senast: Disen
·
Träning Kanske lite långt men jag gillar att skriva :D ...... Jag är en "gammal" tant på 47 år som när jag var yngre i princip levde i...
2
Svar
29
· Visningar
2 931
Senast: Ponnytant
·
  • Låst
Övr. Barn Jag stjäl ett inlägg från Anna Wahlgrens sida där en person berättar om sitt liv som icke-curlande mamma. Det skulle vara intressant att...
2 3
Svar
44
· Visningar
7 255
Senast: Luff
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Uppdateringstråd
  • Dressyrsnack 16
  • Hingstval 2024

Omröstningar

Tillbaka
Upp