Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Har en liten (dum) fråga! Tänkte bränna några musik-cd:n att spela i bilen. Vilken sorts skiva (cd-r, cd+rw, dvd+r o. allt vad de heter ) ska jag använda för att skivorna ska kunna spelas i olika bilstereor (vanliga med cd-läsare, de med mp3 osv.) ?
Jo, har cd-r skivor här hemma så det blir nog dem Men jag tycker mig ha hört att stereo med mp3 kunde spela ngt annat en cd-r o. cd-rw..?! Kanske jag bara har drömt något, har hänt förr
Det beror ju på vad din bilstereo klarar för format. Det får du kolla i instruktionsboken, hittar du inte den söker du på nätet efter den.
Den jag har i sommarbilen kan spela DVD-skivor (oöverskådligt massa låtar i MP3-format blir det) och det går att koppla lös hårdisk, MP3-spelare eller USB-minne till den.
I åretruntbilen sitter det en originalstereo som kan spela MP3-format på CD och då får jag in runt 200 låtar på en CD.
I min gamla åretruntbil sitter en några år gammal CD-spelare som inte kan läsa MP3r öht.
Hästnyheter I en gästkrönika skriver kriminologen, författaren och föreläsaren Maria Dufva om hur hon möts av starka vädjanden från barn i skolor om...
Skola & Jobb Då var den skriftliga tentan avklarad. Fyra olika delar där tre kändes helt okej, den fjärde är jag lite osäker på. Hoppas jag inte får...