Brännmärkning?

• Avel
  • Trådstartare Trådstartare Lavinia
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 4
  • Visningar Visningar 738

Lavinia

Trådstartare
Hej!

En ponny jag känner har en brännmärkning jag inte kan hitta, finns det någon som kanske kan hjälpa oss?

Det ser ut som en gran, fast med "luddiga" grenar istället för såna spetsiga granar brukar ha. Har en topp och 2 st grenar på varje sida. Sitter på vänser sida på baken.

Tacksam för hjälp att hitta vad det är..

/ Lavinia

Sv: Brännmärkning?

Tack..

Jag har tittat där tidigare och granen ser ut som en thüringen (hette det så) ,fast som sagt, med runda "luddiga" kanter på grenarna..

/ Lavinia

Sv: Brännmärkning?

Tack, fast det är en liten fux...

jag roade mej med att kolla igenom dom ändå, men det var ingen som liknade det hon har..

/ Lavinia , som bara blir mer och mer nyfiken

Liknande trådar

Utrustning Hej! Jag har nu ridit på ridskola i ett år och tycker verkligen att det är helt fantastiskt. Jag känner att jag börjar få en djupare...
Svar
9
· Visningar
685
Senast: cowgirl81
·
Avel Hej Har nu fått ett föl (Amerikansk Miniatyrhäst) där 2 kan vara fadern. Den ena äger jag och den andra är från förra ägaren av stoet...
Svar
4
· Visningar
976
Senast: Nikan
·
Western Hej! Jag är ganska ny inom westernridning och håller fortfarande på att lära mig, så jag rider på en låg nivå. Min tränare har dock...
Svar
2
· Visningar
586
Senast: Ramona
·
Skola & Jobb Hej alla bukefalos medlemmar. Jag har tröttnat på att inte ha några mål i min karriär och att ett jobb är något man går till endast... 2
Svar
21
· Visningar
1 255

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Bästa länet för häst?
  • Födda 2022
  • Födda-24
Tillbaka