breda träns

sommarminne

Trådstartare
någon som vet vad på internet man kan hitta träns med väldigt breda nosgrimmor? jag har letat och letat men jag hittar inte de jag söker:(

Sv: breda träns

vad är du ute efter för prisklass?

kan du lägga lite mer pengar skulle jag om jag var du köpa ett snyggt kandar och plocka bort extraremmen...

det finns ju billiga kandar också iofs, så som sagt, så skulle jag gjort.

åh va smart:bump: jag visst inte att det var så smidigt att man baar behövde ta bort en rem. har aldrig hållt i ett kandar ärligt talat. tack så jättemycke för hjälpen:bow:

olla lillhästen i stav de har ett skitsnyggt kandar med bred nosgrimma finns med vitt foder eller utan i flera färger för ett överkomligt pris.
Köpte själv ett sånt fast tog bort remmen.Ska inte rida på kandar nu iallafall men skulle jag göra det så har jag ju det liggandes:)
Jättenöjd

Liknande trådar

Utrustning Behöver tips på var en kan hitta ridstövlar i riktigt läder, helst utan snörning. Människan som ska ha dem är knappt 160 cm lång och har...
Svar
2
· Visningar
243
Senast: sweep
·
Utrustning Hej! Hittade detta forum av ren slump så ber om ursäkt i förväg om jag inte riktigt hajar hur inlägg och sånt funkar... bear with me...
Svar
11
· Visningar
938
Utrustning Har idag en Dominus som är vid i bomvidden, men jag funderar på om den är lite lite för rak, har kollat på en Jaguar bomvidd 28 (vid?)...
Svar
2
· Visningar
233
Senast: Fibusen
·
Utrustning Vill börja med att jag håller på att leta efter en sadelutprovare men vill gärna höra och få tips vad som kan passa min häst. Jag letar...
Svar
8
· Visningar
559
Senast: warg
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka