bredband via telia ute på vischan

• IT & mobiler
  • Trådstartare Trådstartare LaDiva
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 4
  • Visningar Visningar 892
L

LaDiva

hur uppfattar ni det hela?
sitter ni långa stunder utan kontakt med internet?

Sv: bredband via telia ute på vischan

Hade det förut och det var väl lite klatrigt. Har nu bytt leverantör och det funkar jättebra :)

Jag bodde ute på landet förut och hade då Telias bredband (ADSL alltså). Jag hade aldrig några problem..

Vi har problem ibland men det tycks bero på routern. Internet fungerar liksom längre om vi låter routern vila, d.v.s.vara avstängd, ibland. Men annars inga problem!

Urk! Fyy!

Värre skit får man leta efter, men tyvärr så har vi inga andra alternativ att ta till. Det man ser mest på skärmen är: "Sidan kan inte visas"-TJATIGT!
Antagligen är det väl så att en av våra grannar *pekar uppför backen* :angel: snor all internetkapacitet så vi blir utan. :)

Liknande trådar

Hemmet Ska ju flytta och nya lägenheten har inte fiber. Fine , men ska skaffa mobilt bredband. Undrar då om jag fortfarande kan ha Telia som...
Svar
2
· Visningar
241
Senast: lytesout95
·
IT & mobiler Ni som har bredband på bundet avtal hos Tele2, kolla eran mail!! Det har gått en propp i huvet på nån chef på Tele2 för de tänker höja... 2
Svar
25
· Visningar
1 025
Senast: Enya
·
IT & mobiler Jag ska flytta och måste då ha mobilt bredband. Men, frågan är - hur mycket är normalt att man gör av med på en person? En hel del... 2
Svar
24
· Visningar
1 000
IT & mobiler Som en fortsättning på den här tråden om att marksänd TV inte längre finns för betalkanaler... 2
Svar
25
· Visningar
788
Senast: MJLee
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka