Bröstcancerrosset på kavajen???

• Tävling
  • Trådstartare Trådstartare My Beauty
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 15
  • Visningar Visningar 1 626
M

My Beauty

Jo jag köpte en bröstcancer rosett idag och hade tänkt att sätta den på min tävlings kavaj... får man detta???

Sv: Bröstcancerrosset på kavajen???

Har tänkt göra det i typ ett halvår, men har inte hunnit köpa en rosett:D Men det måste man väl få?:)

Jag har oxå köpt en bröstcancerrosett o vill oxå ha den på min tävlingskavaj, men har inte vågat sätta dit den ännu.... Hoppas nån vet om man får det eller ej! :)

Jag har sett några stycken som har det så det måste man väl få!

ja men då borde man ju få ha det...

Kanske sätter den på schabraket istället.. har ett svart tävlings sachbrak så det kan ju bli snyggt.

jag vill också!! jag vill, jag kan och jag ska! :D

var köper man dom förresten?:)

man kan köper dom i tex pressbyrån och lindex

Mamma köpte en till mig idag, så ska ha den på mig i helgen:)

Man får ju ha pins mm så varför skulle man inte få ha en sådan?

tävlade idag och hade rosetten på mitt svart tävlingsschabrak.. skit snyggt..

Ska tävla imorgon söndag, en fälttävlan o då ska jag ha rosetten på min kritstrecksrandiga kavaj!!:)

Jag tänkte sätta en knapp på mitt schabrak där det står mitt namn hjärta hästens namn :D

Jo jag köpte en bröstcancer rosett idag och hade tänkt att sätta den på min tävlings kavaj... får man detta???

Jag tror att det skulle vara tillåtet, man får ju ha allt annat (nålar, pins osv) på kavajen...
Bra ide!
En annan sak som jag tänkte på var att det finns bröstcncer-rosetter i metall, wannabee silver o guld med strass på, kostar lite mer än de rosa, men jättefina! men du kanske menade även dem!:bow:

Liknande trådar

Tävling Min häst är otrolig fin och hoppar super på träning och hemma men på tävling blir han så spänd ,bockig och så fort någon rider förbi han...
Svar
5
· Visningar
734
Senast: MiniLi
·
Dressyr Tack för tipset. Han är ju verkligen helt annorlunda än de flesta inom dressyren. Väldigt uppfriskande. Han kommer nog igång och... 2 3 4
Svar
72
· Visningar
3 602
Senast: Mirtai
·
Tävling Vad använder ni för nummerlappar på tävling? Jag har hittills haft enkla fyrkantiga i plast och sytt fast fästet för kardborrband på...
Svar
9
· Visningar
655
Senast: Blyger
·
Tävling Jag vet inte om denna borde ligga här eller på Allmänt, men tänker att hästmänniskor borde hitta hit. På våra klubbtävlingar och 1*... 2
Svar
22
· Visningar
2 681
Senast: Murray
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka