Bruksridning?

• Övr. Grenar
  • Trådstartare Trådstartare _id_a
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 3
  • Visningar Visningar 1 158
I

_id_a

Hej jag skulle vilja ha lite mer info om bruksridning för fjoringar, vad ingår och hur svåra svårighetsgrader ingår? Mvh Ida:rofl:

Sv: Bruksridning?

Det finns redan en tråd om bruksridning på forumet "Andra grenar" - kolla där.
Bruksridning är inte bara för fjordingar, men vissa fjordhästföreningar anordnar egna tävlingar. Svårighetsgraden beror på vilken tävling det är SM är så klart svårare än DM!

Tips: Beställ de nya tävlingsreglerna från www.juf.se

Sv: Bruksridning?

Du kanske menar bruksgrenarna på fjord-SM? De har precis samma regler som bruksridning och -körning i övrigt, se trådar här på "Andra grenar".

Liknande trådar

Gnägg Hej, då min häst inte finns mer 😥skulle jag vilja byta häst på Equilab. Har provat radera gamla namnet där men det går inte? Hur gör...
Svar
4
· Visningar
551
Senast: sweep
·
Utrustning Hej! Har en sadel som behöver byta sits på. Kontaktade sadelmakare i min närhet och hon säger att den behöver skickas till fabriken... 2
Svar
23
· Visningar
1 127
Hästhantering Hej Min 8 åriga valack på 175 cm fick den 25e Januari diagnosen hovledsinflammation bf och knäledsinflammation hb, han va även tät i... 2
Svar
34
· Visningar
2 260
Senast: Claraclara
·
Trav Hej Trav-Buke! Verkar lite dött på travsidan men hoppas det hänger några här fortfarande. Vad ska man tänka på när man köper hjul till...
Svar
3
· Visningar
631
Senast: Pegasus63
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Blandraser och renraser
  • Bästa kloslipen?
  • Uppdateringstråd 31