Bukefalos 28 år!

brun dressyrutrustning!

Sv: brun dressyrutrustning!

Är det ett sto du har och dessutom skimmel tycker jag helt klart du ska köra i stora hela på brun/rosa :love: Mina pojkar uppskattar inte denna färgkombination, men själv tycker jag det är väldigt fint :D Är löjligt kär i swarskovski oxå så snart får jag nog införskaffa ett sto :rofl:
 
Sv: brun dressyrutrustning!

Haha japp det är helt rätt, men jag var ltie fundersam om man verkligen kan ha rosa/brunt på dressyrtävlingar!? dock är det tänkt en diskret rosa och mest brunt, men ändå. (jag har diskret rosa-blingade stigbyglar hihi!)
Jag gillade aldrig sånt här när jag var yngre men nu när man inte bryr sig lika mycket vad andra tycker så kan man ju släppa loss lite så att säga. Dock tycker jag ju också att brunt/blåa nyanser är så snyggt och kan inte välja, jag får inskaffa både helt enkelt! Turkost och brunt är ju så snyggt också hihi!

Här är damen som ska bli dressyrhäst


ber om ursäkt för trådkap!
 
Sv: brun dressyrutrustning!

KL
Jag tycker att brunt kan vara skitsnyggt på vissa men då ska det vara MÖRKBRUN!

Några bilder:

21125639.jpg

21168323.jpg

24775587.jpg
 
Sv: brun dressyrutrustning!

du får kapa hur mkt du vill det är bara kul med inspiration och fina bilder så att andra kan titta också :)
 
Sv: brun dressyrutrustning!

KL

På skimmel, riktigt mörkbruna hästar och svarta hästar tycker jag man ska ha svart.

Jag föredrar brun utrustning men kör med svart numera då det är enklare att få tag på och lättare att matcha. Har en svartbrun och en rödbrun häst.

Fuxar tycker jag skall ha brunt.
 
Sv: brun dressyrutrustning!

ja tjatar man att få komma upp så får man :P
23536386.jpg


en häst som nu är såld, ställde hon sig alltid på hans framknä när hon ville upp. Lika snäll som han var stod han still och nosade bara på henne :P



... men nu till saken då :P
Det är en dominus sadel, (som är till salu dessutom) . Riktigt härligt färg.

de enda som är synd med brunt är att de är alltid så svårt att hitta "rätt brun" att matcha med om man inte köper från samma märke sadel och träns.
 
Sv: brun dressyrutrustning!

haha va sött :)

tyvärr passar inte dominus på min häst har provat grannens, annars e dom jäkligt snygga och sköna
 
Sv: brun dressyrutrustning!

Men suck vilken söt liten sak där nere!
 

Liknande trådar

Utrustning Hej allihopa! Jag köpte en svart dressyrsadel i förra veckan och letar efter ett snyggt dressyrträns. Det finns en hoppsadel med...
Svar
10
· Visningar
1 215
Utrustning Hej, fick syn på en nosgrimma med vit fodring för ett riktigt fynd pris så jag blev bara tvungen att ta chansen. Problemet jag har nu är...
Svar
1
· Visningar
559
Senast: iNHALE
·
Dressyr Okej, så här är det. Jag har rätt nyligen gått över på storhäst, en trevlig hobbynivå-hopphäst vilket är precis vad jag var ute efter...
2
Svar
34
· Visningar
4 240
Senast: Nevermind
·
Utrustning Behöver lite input! Har en svart häst med frieser i sig. Vi kommer börja tävla dressyr i vår. Hon har brun sadel och brunt träns...
Svar
18
· Visningar
2 300
Senast: Amanda_F
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Dressyrsnack 17
  • Tungband
  • Åkerfräken

Omröstningar

  • Stänger du toalettlocket?
Tillbaka
Upp