Brun hjälm

Centaur

Trådstartare
Måste ju köpa ny hjälm Igen.. :p Funderar på en brun! Eftersom jag har brun utrustning kanske det vore snyggt. Vilka hjälmar finns i brunt? Ingen GPA eller så, ska se någorlunda traditionell ut. Visa gärna bilder!! :)

Måste ha något att roa mig med när jag sitter här med hjärnskakning... :cool:

Sv: Brun hjälm

Jag hade en för några år sen, en Champion tror jag att det var (visst heter dom så..?) men jag kommer ihåg att jag fick leta rätt ordentligt innan jag hittade en. Du kan ju alltid kolla med dem om de fortfarande gör bruna.

Hmm... Men färgen ser fin ut iaf, kanske kan hitta en annan CO-modell i brunt? :idea:

C.O och champion finns i brunt.
Personligen tycker jag inte alls JW'n är snygg, men rider 2000 och hampton är fina.

Senast ändrad:

JW helt klart.

(jag) trodde all "ryttare" kunde använda den? oavsett gren..?

jaja, den är iaf snyggast, skönast och finns i brunt! :D

Hur är CO i stl? Har 56 på mina eurolite-hjälmar. och nån gammal horka som jag hittade var stl 55.

Försökte mäta mitt huvud och det var ca 55-56cm..

jag har 54 i min eurolite och 55 i C.O. Den var jäkligt tight i början men har töjt säkert en storlek nu. Har 55 i champion och GPA också.

CO Rider 2000 finns i brunt ;)
(svarade på din fråga i den tråden där du frågade mig om hjälmarna fanns i brunt).

Lycka till i djungeln och kom gärna med bild sedan :D

Liknande trådar

Utrustning Nu måste jag få puttra ur mig litegrann. Varning för extremt nördigt prat om reflexer 😂 Jag ÄLSKAR reflex- och varselkläder. Jag vet... 2 3
Svar
52
· Visningar
3 522
Utrustning Hej! Jag har nu ridit på ridskola i ett år och tycker verkligen att det är helt fantastiskt. Jag känner att jag börjar få en djupare...
Svar
9
· Visningar
690
Senast: cowgirl81
·
Övr. Barn Jag behöver era råd inför en förestående separation och flytt. Funderar kring vilken boendeyta som är rimlig att tänka sig som singel...
Svar
19
· Visningar
1 099
Senast: tomte
·
Kläder & Bli fin Vi gjorde misstaget att köpa en förlovningsring som bara var guldpläterad så den är rejält avskavd redan efter 1,5 år så vi funderar på...
Svar
18
· Visningar
1 437
Senast: Lyan
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Akvarietråden V
  • Kattbilder #10
  • Kattsnack 11 🐈‍⬛🐈