Bruna buckas transportskydd

Sv: Bruna buckas transportskydd

böööööjes i tengsry (på äkta småländska....) :D

/smålänningen

på rikssvenska: börjes i tingsryd :idea:

presis som dom nadra har skrivit, Börjes har bruna bucas transportskydd

*kl*

Börjes är iallafall överlägset billigast! Köpte mina där för en månad sedan.

Någon som har dom och vad tycker ni om dom?

Genför Mark todd vs buckas vilka är bäst?

Som sagt, köpte min för en månad sedan. Tycker dom är grymma. Pålle gillar inte riktigt översta knäppet bak, som sitter över hasen. Men spänner man jättelöst så funkar det.

Jag är (var) jättenöjd med mina bucas. De höll under de fem åren jag hade poppe och de ser fortfarande nya ut. De finns lite överallt, börjes har med det finns säkert någon butiks om ligger närmare dig.

Det går inte att jämföra Bucas och Mark Todd...
Har man haft MT så blir man helt störd på alla kardborrar som har satt ihop sig innan man fått av den sista... Rekommenderar MT istället för Bucas...

Jag har två par MT som jag är väldigt nöjd med men efter som jag är väldigt galen över att allt ska se snyggt ut och jag ska tävla i brun/begie så:p

börjes lär ju va klart billigast på bucas skydden. du kanske även hittar lite annat därifrån, så känns ju inte frakten lika "påtaglig". De har ju mängder med billiga "förbrukningsvaror" eller så har dom ju iallafall lite märkesgrejer även i katalogen.

jag har bucas till min ena häst, jag har haft dem i några år o använt rätt flitigt. tycker dom har hållit bra, de är lite trasiga längst ner (bakskydden) men det är för att de varit NGT långa till henne kanske, så hon helt enkelt trampat på dem.

de är ju inte jättetjocka (som ex MT), men har bra passform o skyddar ju självklart ändå. Jag har inte haft MT så jag kan inte jämföra med dom.

Köpte Pessoa till min andra häst nu, och de är ju mkt tjockare, men kanske inte så "smidiga" som bucas är!

jag har haft både bukas och mark todd... men på bukas skydden så fasnar den en massa spån och skit innuti dom (dom har ju fleece innsida) så hästen stod alltid och sparkade när han hade dom på sig.. så jag slängde dom och är mkt nöjdare med mina mark todd och dom kittlas inte på benen heller:bump:

Liknande trådar

• Låst
Utrustning Vad behöver jag för utrustning för att lägga i tappade broddar på hästen? Min häst tappar snabbt broddar med nuvarande hovslagare vilket... 5 6 7
Svar
132
· Visningar
5 111
Senast: Görel
·
Utrustning Jag har en två-åring som kommer börja bli inriden mot slutet av året då hon kommer vara runt 2,5 år. Vi har ett fåtal pensionerande...
Svar
8
· Visningar
641
Utrustning Måste köpa nya ridskor. Bruna i skinn. Hyfsat billiga. Har kollat på Horze och Hööks. Har någon erfarenhet av dessa två modeller? denna...
Svar
8
· Visningar
405
Senast: tott
·
Utrustning Nu har takluckan till min Thule Equilner från 2009 gett upp. Den ena plasthållaren, som håller upp luckan, har helt enkelt gått sönder...
Svar
3
· Visningar
240
Senast: Cattis_E
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka