bruna schabrak !

• Utrustning
  • Trådstartare Trådstartare emmasodergards
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 39
  • Visningar Visningar 2 734
E

emmasodergards

nån som har tips på nåt brunt schabrak. gärna något liknande som de hade på hööks förut , tyvärr är de slut nu ångrar så mkt att jag inte köpte när de fanns :S

Sv: bruna schabrak !

De har ett brunt på h**ks för bara 30kr..
Köpte det och det var jätte bra passform inte så tjockt men helt klart värt pengarna. På bildern på hemsidan så ser det ut att nästan var vinrött men det är en jättefin brun färg ..tycker jag iallfall.

De har ett brunt på h**ks för bara 30kr..
Köpte det och det var jätte bra passform inte så tjockt men helt klart värt pengarna. På bildern på hemsidan så ser det ut att nästan var vinrött men det är en jättefin brun färg ..tycker jag iallfall.

är det de där som är på hemsidan nu? har faktiskt funderat på att köpa ett sånt. så det är bra passform och färg på det? var lite skeptisk på det eftersom de var så billigt. finns det att köpa i butikerna också eller måste man beställa för att kunna köpa det? :)

Ja det är det som de har på hemsidan nu.
Köpte ett dressyr till min dressyr sadel och jag tycker att det låg jätte bra under sadeln. Och färgen är mörkbrun nästan mörkchoklad.

Jag köpte det i butik men det beror ju på om de har kvar eller inte...på hemsidan finns det iallfall kvar av alla storlekar.

jag fudnerar på ettbrunt. det lila ser inte lila ut var det anna frg det också då du var där? eller är det så dr beigakigt?

Det lila schabraket visar någorlunda rätt färg, det är mer dimmlila tycker jag...

jag har ett brun från HL köpte den i Falsterbo för 2år sen.. 300 tror jag det kostade. HL brukar finnas på mässor, som Globen o Scandinavium oxå.
inte världens bästa bild på det men..
pris.jpg

skulle inte köpa det billiga från hööks, det är tunnt extremt fult o skriker budget :crazy:

BR har jättefina shabrak till bra pris däremot.

jag har ett brun från HL köpte den i Falsterbo för 2år sen.. 300 tror jag det kostade. HL brukar finnas på mässor, som Globen o Scandinavium oxå.
inte världens bästa bild på det men..
pris.jpg

ÅH; DET ÄR PRECIS ETT SÅNT SCHABRAK JAG VILL HA :love:

Har du bild? jag beställde också ett brunt i dressyr, kommer väl denna veckan ngn gång! Hoppas det passar min häst som är fux..
Beställde även benlindor till ifrån hööks som är i brunt, hoppas det är likadan färg på de..

nej tyvär så har jag ingen bild. Har bara hunnit använda det ett par gånger.

JW-schabraken är grymt snygga i brunt, men schabrakens okrönte kung kommer alltid att vara RG för mig :love:

nån som har tips på nåt brunt schabrak. gärna något liknande som de hade på hööks förut , tyvärr är de slut nu ångrar så mkt att jag inte köpte när de fanns :S

Du kan ju beställa vilka färger och vilka kantband mm som du vill ha på Mia Rs...... Skicka ett Pm om du vill ha en återförsäljare....

jag har köpt ett brunt catago med två kanter typ å en liten tunn passpoal kostade bara 199

RG har snygga bruna schabrak, jag har även ett snyggt från Euro Star. Dessvärre är de väldigt mycket dyrare än Hööksschabraken. Men också väldigt mycket snyggare. :D

Liknande trådar

Utrustning Japp, då var det dags för det näst svåraste inköpet när det gäller hästar. Sadel. Jag har köpt en ung häst som både ska växa mer och...
Svar
5
· Visningar
429
Senast: Freazer
·
Utrustning Jag behöver ett par nya dressyrstövlar, men ju mer jag googlar, desto mer vilse i ridstöveldjungeln verkar jag bli! Jag vill ha ett par... 2
Svar
34
· Visningar
1 433
Utrustning Är det nån här som testat dessa stigbyglar eller har nått annat bra tips? Jag är ute efter typ freejump men som är säkrare än just...
Svar
7
· Visningar
580
Hemmet Nu står vi i startgroparna hoppas jag för att renovera vårt icke helt funktionsdugliga badrum från -80. Men jag tar gärna emot tips om... 2 3 4
Svar
64
· Visningar
2 463

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Födda 2022
  • Fälttävlans-tråden 2025
  • Stora shoppingtråden III
Tillbaka