Brunt rundsytt träns?

r_freddy

Trådstartare
Dags att inhandla mer saker till unghästen :banana:
Någon som vet något snyggt brunt rundsytt träns med vanlig nosgrimma?
Ska kosta runt 500 kr. Han kommer snart växa ur det :crazy:
Han har så litet huvud så det får inte vara för breda remmar, det skulle se jätte konstigt ut annars :D

Sv: Brunt rundsytt träns?

Förstår vad du menar :( jag har också letat som en galning :devil: Hittar bara svarta :mad:

Jag köpte mitt på http://www.tahorseware.se/ finns i brunt, har dock ganska bred nosgrimma men den är inte rundad utan ganska platt så den ser inte klumpig ut. Ligger under nedsatta priser på hemsidan.

Har ett brunt rundsytt träns med mässingspännen från Gloubus, visserligen islandsträns men de kanske har vanliga oxå.

Mvh Linda

hansbo har ett i både svart och brunt,, men det är lite bredare nosgrimma.

Alla butiker som är återsörsäljare kan ta hem dom, de kostar 520 kr :D

Tack alla för hjälpen :bow:
Nu ska jag ut på nätet och leta upp alla träns :love:

Liknande trådar

Utrustning Hej allihopa! Jag köpte en svart dressyrsadel i förra veckan och letar efter ett snyggt dressyrträns. Det finns en hoppsadel med...
Svar
10
· Visningar
1 366
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok När jag jobbade med att stärka min självmedkänsla så var det vissa saker som fick mig att titta tillbaks på min barndom. Annars har jag...
Svar
12
· Visningar
2 385
Senast: cassiopeja
·
Utrustning Halloj, Här kommer en ytlig efterlysning på inspiration till hur hästen blir snygg i träns utan nosgrimma! Min häst går utmärkt att... 2
Svar
31
· Visningar
7 008
Senast: sthu
·
Utrustning Jag blir snart matt. Seriöst. Finns det inga bra träns i Sverige längre? Har för tillfället 3 (4) träns; Ett PS of Sweden med... 2
Svar
29
· Visningar
4 864
Senast: Houdinie
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Uppdateringstråd 31
  • Smitare - hur gör ni?
  • Valp 2025