Bucas Shamrock

• Utrustning
  • Trådstartare Trådstartare Notorius
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 12
  • Visningar Visningar 940
N

Notorius

Hur tjockt är det täcket?
Tänkte köpa ett sånt o ha som pyjamas i mars och under regntäcket i typ april, om det inte är för tunt då...

Sv: Bucas Shamrock

Okey, har väldigt varmt stall så det borde ju funka med ett sånt.
En fråga till bara :p
Är de stora eller små i strl och i bogen?

Tycker dom är ganska normala - dock verkar Bucas ganska trånga och "låga" i bogen jmf med andra märken, dom ger bogskav på mina hästar. Men det är mjukt och fint.

Sen fastnar det mkt spån o så på det, så om du vill ha det som stalltäcke så skulle jag rekommendera ett tunnt thermotäcke istället.

Okej, min häst är rätt liten i bogen.
Haha toppen, min häst har spån i boxen :p
Vet du något termotäcke med typ 100 g?

jag har det som pyjamas när det är lite mer +grader ute, från 10+ och uppåt har han det och det är jättemysigt i fin kvalité.

hmm 10+ lär det ju knappast vara i mars.
Ska titta på Horseware insulator också.

insulator är utbytt mot amigo. + att det är ett stalltäcke och ingen pyjamas som shamrock är.
fast jag har världens äldsta shamrock kom jag på, vi kanske pratar om olika saker?
alltså i stallet kan det ju vara +10 rätt tidigt.
vi har +20 om dagarna :p

aha okej, då får jag väl titta på Amigo då ;)
Äh, jag köper ett Shamrock, klämde på en annans i stallet idag och jag blev lite kär ;)
men i början av mars, är det inte typ minus då på nätterna?

kanske men det är ju varmt i stallet.
men alltså pratar vi om samma shamrock? mitt har bomullsyta med typ... något foder.

Det er vel den gamle modellen av Bucas shamrock som trekker til seg spon? Den nye modellen er ihvertfall jeg veldig fornøyd med, trekker ut svetten gjør den også - kanondekken :bow: De har endret bogfestet også, så nå har de på de nye modellene en slags plate, i stedet for feste midt foran. :love:

Men den gamle modellen var helt forferdelig!! :mad:

Liknande trådar

Utrustning Insett att schabrakgarderoben behöver förnyas… Ska sälja av Ps schabraken för de glider som f*n på nya hästen🫣 Det är liksom hela... 2
Svar
22
· Visningar
1 407
Senast: Emuliiaa
·
Utrustning Har ett sådant fr förra hästen som inte är använt spec mkt (oklart i regn faktiskt). Haft det 2 ggr på nya hästen när det regnat, o han...
Svar
1
· Visningar
282
Utrustning Nu måste jag få puttra ur mig litegrann. Varning för extremt nördigt prat om reflexer 😂 Jag ÄLSKAR reflex- och varselkläder. Jag vet... 2 3
Svar
52
· Visningar
3 440
Western Hej! Jag är ganska ny inom westernridning och håller fortfarande på att lära mig, så jag rider på en låg nivå. Min tränare har dock...
Svar
2
· Visningar
573
Senast: Ramona
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka