• Övr. Katt
  • Trådstartare Trådstartare Tomaten
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 2
  • Visningar Visningar 651
T

Tomaten

stackars kissen, vi får nog opperera vår kisse katt, han har fått gräs i halsen och om det inte kommer loss måste dom söva och ta bort det, stackars min kisse katt!! :cry: :cry: :cry: :cry: :cry:
Mitt hjärte gull :love:

Sv: buhäää

Ajdå. Men katter brukar väll äta lite gräs? Hur kommer det sig att det fastnat i halsen?
Och om kisse opereras: det lär väll gå bra om det inte är otroligt gamal eller svag misse, ingen svår operation ju.

Sv: buhäää

jo dom brukar äta gräs men det sitter fast i halsen så han bara hostar, ringde vet som sa att vi skulle avvakta ett tag.
Jo men hn är aningen gammal han e nio tio år, tror vi.O han e lite gammal o grå.
Men jag hoppas på det bästa!

Liknande trådar

Katthälsa Jag har två katthemskatter sedan ca 3 år, båda har visat sig ha stora problem med tänderna. Fån början var tanken att jag bara skulle... 2
Svar
25
· Visningar
1 273
Senast: Tiger tok
·
Katthälsa Min älskade, älskade katt har blivit illa biten av grannens j*vla okastrerade hankatt och ligger nu hemma med drän i frambenet/bringan... 2
Svar
22
· Visningar
1 728
Övr. Katt Jag har en katt som är sjuk, som antagligen inte blir så mycket bättre. Vi ger henne ett sista försök med en ny medicin, men blir hon...
Svar
6
· Visningar
538
Senast: Krålus
·
Övr. Katt Jag har två nya ungkatter (typ 9 månader), som blev klappade en del när de var små men som senaste månaderna innan de kom till mig inte...
Svar
15
· Visningar
1 119
Senast: Skjøldur
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka