Jenka Trådstartare 6 Maj 2013 #1 Någon som är på? Antingen träning eller bara lek/promenad. För att komma med ett förslag så på lördag 11/5?
Någon som är på? Antingen träning eller bara lek/promenad. För att komma med ett förslag så på lördag 11/5?
HeleneK 6 Maj 2013 #2 Sv: Bukehundträff Stockholm Jag är gärna med! Dock är jag bortrest till och med måndag nästa vecka.
Malibu_Stacy 6 Maj 2013 #3 Sv: Bukehundträff Stockholm Jag skulle vilja men är på utställning på lördag!
whalan 7 Maj 2013 #5 Sv: Bukehundträff Stockholm Kan tyvärr inte 11/5, min hund är bortrest till 22/5, men efter det hänger vi gärna på!
Sv: Bukehundträff Stockholm Kan tyvärr inte 11/5, min hund är bortrest till 22/5, men efter det hänger vi gärna på!
Glimfeather 7 Maj 2013 #6 Sv: Bukehundträff Stockholm Jag är i stockholm den helgen Är gärna på om det passar!
Jenka Trådstartare 7 Maj 2013 #7 Sv: Bukehundträff Stockholm Kul att ni är intresserade! Veckan efter? Glim: kanske går att ses iaf, om du vill?
Sv: Bukehundträff Stockholm Kul att ni är intresserade! Veckan efter? Glim: kanske går att ses iaf, om du vill?
Malibu_Stacy 7 Maj 2013 #8 Sv: Bukehundträff Stockholm veckan efter också utställning, är världsutställningen nästa vecka och vi kommer inte hem förrän sent lördag kväll...
Sv: Bukehundträff Stockholm veckan efter också utställning, är världsutställningen nästa vecka och vi kommer inte hem förrän sent lördag kväll...
whalan 9 Maj 2013 #9 Sv: Bukehundträff Stockholm Du måste hojta till när du kommer till Stockholm igen, Asta vill ju träffa en ny beardiskompis!
Sv: Bukehundträff Stockholm Du måste hojta till när du kommer till Stockholm igen, Asta vill ju träffa en ny beardiskompis!
chiara 9 Maj 2013 #10 Sv: Bukehundträff Stockholm åh jag hade oxå velat träffa er men ställde in min resa till Stockholm