Bullfnatt!

G

glee

Jag har varit ute på landet med Selma i helgen. Passade på att filma lite, hon tyckte det var så kul med sand så hon inte visste vart hon skulle ta vägen :D

Klicka på filmen och spara den på datorn. Byt sen ut .zip i filnamnet mot .avi så ska det gå att titta på den i realplayer.

Selma
 
Jag får filmen att fungera, men däremot så är bilden mysko. Den är som uppdelad i tre delar som är som omkastade *hmm* Svårt att förklara...
 
Jag får filmen att funka!
Jag bytte inte ut nåt, utan valde bara att öppna med Windows mediaplayer.

Hur kul som helst verkar "bullen" ha haft. Undrar om det är någon instinkt en del hundar får i sand, eftersom min ena boxer beter sig lika fnattigt just i sand!?
 

Liknande trådar

Kultur Jag skulle vilja ha tips på intressanta böcker. Att titta på en film/serie på en skärm ger en viss tillfredsställelse, men jag är i...
Svar
6
· Visningar
454
Senast: Yeah but
·
Hundhälsa Ge mig all eran erfarenhet! Har upptäckt en liten liten kula i ett ljuver på vovven, högst upp (vid frambenen) och jag misstänker...
Svar
8
· Visningar
990
Senast: Viva
·
Övr. Katt Jag leker rätt ofta med tanken på att köpa en katt. Jag har inte haft hund på två år, jag kommer inte köpa en ny hund och ingen häst...
2 3
Svar
56
· Visningar
4 660
Senast: cirkus
·
Övr. Hund Hej, Ytterliggare ännu en vilken ras tråd men tänkte kika med experterna ;) Jag har gått ganske länge nu i hundtankar och funderar på...
2 3
Svar
57
· Visningar
5 274
Senast: Praefatio
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp