Burberry-täcke

palle

Trådstartare
Skulle önska om alla märkesfreak kunde tala om ifall detta är ett "äkta" Burberrytäcke :confused:

Märket är Hansbo...

15425603.jpg

Sv: Burberry-täcke

Nej, det är ett rutigt täcke av märket Hansbo.
Om det vore ett äkta Burberry är ju märket Burberry.

Burberry tillverkade inga egna täcken utan dom las ut på en tillverkare som redan tillverkade täcken.
Men det var endast denna tillverkare som fick använda den ÄKTA "rutningen".
Och i begränsad upplaga dessutom.

Jag vet att det finns en hel massa andra tillverkare som gjorde kopior. Dom var säkert lika fina, men en kopia är ändå alltid en kopia...

Men vad jag INTE vet är om det var Hansbo fick göra dom ÄKTA, eller inte...

Det är det jag vill veta...

Vet dock att det har funnits en gammal tråd för några år sedan med den uppgiften, men tyvärr hittar jag inte den tråden när jag använde sökfunktionen....

Jag har ett burberry från Hansbo iaf, och det var DYRT. Kostade 1200kr för tio år sen!

Ja det är mitt dyraste bomullstäcke. :p Iofs är det väldigt slitstarkt, och det är bomullsfoder på insidan så det känns väldigt välgjord. :)

Jag blev mycket förvånad och glad åt att det är "dubbelt"tyg och som du sa: mycket gediget och välgjort för att vara bomullstäcke.

Det ser ut som nästan nytt efter en tvätt :)

Liknande trådar

Utrustning Köpte nytt täcke av märket coverme. Det är någon extra flärp med tarra längst fram på täcket vid spännena. Någon som har detta täcket...
Svar
15
· Visningar
696
Senast: MiniLi
·
Utrustning Tveksamt om det räknas till utrustning kanske, men jag undrar om man alltid måste blöta dem? Jag trodde (kanske i min enfald?) att nu...
Svar
12
· Visningar
764
Senast: fio
·
Utrustning Vilket täcke bör jag satsa på? Har en häst som är breeeed, halsen högt satt och hög/bred. Jag har några täcken men nästan på alla så är... 2 3
Svar
40
· Visningar
1 416
Senast: Emuliiaa
·
Utrustning Ett av Eikars Amigotäcken har börjat ta in en del vatten på rumpan efter att jag varit tvungen att tvätta det (med täckestvättmedel) i... 2
Svar
27
· Visningar
1 753

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka