Burskynke - inspiration?

banjo

Trådstartare
Jag har tänkt sy ett burskynke i sommar åt min kisse inför en kommande utställning. Men frågan är vilken/vilka färger jag ska använda. Han är n23 (bruntigre, utan vitt). Vad tror ni? :D

Jag funderar på benvitt och beige...

vale_39140743.jpg

Sv: Burskynke - inspiration?

Jag tycker att du borde ta något i gröna toner som lyfter fram hans vackra ögonfärg! :love:

Jag är en sådan som tycker att helt enfärgade burskynken är jättetråkiga! Jag brukar ofta ha en "fondvägg" på bakstycket med mönster.
Jag har ett skynke som är rött i grunden med ett storblommigt bakstycke i rött//gult/turkost.

Mina favoritskynken är helt vita med svart/vita bakstycken. Har inga bra bilder på det, en annan favorit är vitt med röd/blått mönster på bakstycket.

Lite halvdåliga bilder.
bilder1475.jpg

Bild11.png

Senast ändrad:

Liknande trådar

Övr. Katt Med risk för att bli påhoppad🙈, men tror ni det kan finnas en katt/kattras som är så stor eller har en sånt beteende som gör att rävar... 2
Svar
23
· Visningar
2 212
Senast: Lingon
·
Övr. Katt Katten kom med en liten klösmöbel. Hon använder faktiskt den för att klösa klorna på, men hon utnyttjar inte den särskilt mycket, jag...
Svar
19
· Visningar
803
Senast: Bison
·
Övr. Katt Vi har en katt som är "minst 16 år", förmodligen ytterligare lite äldre. Hon bestämde sig för att bo hos oss för 15 år sedan (lång...
Svar
14
· Visningar
1 398
Senast: ameo
·
Övr. Katt Har lite beslutsångest gällande hur jag ska göra. Har en 14-årlig katt som sover hela dagarna, vilket inte är så konstigt med tanke på...
Svar
1
· Visningar
509
Senast: Sassy
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka