Lilljessicah
Trådstartare
Först tänkte jag be om hjälp. Min hund har alltid varit mkt duktig på att apportera och hon älskar det. Men nu helt plötsligt har hon kommit på att hon inte ska släppa apporten. Hon kommer med den till mig,men när jag ber att få den så lägger hon sig ner och svänger runt o busar. Vad kan jag göra för att få henne att ge mig den igen,som förut!?
Och någon fundering på varför hon börjat såhär?
Till sak nr 2. Någon som bor i Göteborgstrakten och har en eller 2 eller flera busiga hundar,stora som små, fulla med bus och energi?
Grej 3. Har någon bra länkar till hundtäcken/overaller osv? Inget kamoflage eller rosa,utan mer praktiska.
Och slutligen nr 4. Hjärngympa för hundarna som utesluter leksaker/toarullar och "ting".Då en av hundarna inte riktigt klarar av bollar osv,utan stressar upp sig. Släng in tips på olika sökvarianter,tankenötter m.m.
Jag vill testa lite nya saker.
Tack!

Och någon fundering på varför hon börjat såhär?
Till sak nr 2. Någon som bor i Göteborgstrakten och har en eller 2 eller flera busiga hundar,stora som små, fulla med bus och energi?
Grej 3. Har någon bra länkar till hundtäcken/overaller osv? Inget kamoflage eller rosa,utan mer praktiska.
Och slutligen nr 4. Hjärngympa för hundarna som utesluter leksaker/toarullar och "ting".Då en av hundarna inte riktigt klarar av bollar osv,utan stressar upp sig. Släng in tips på olika sökvarianter,tankenötter m.m.
Jag vill testa lite nya saker.
Tack!