Butterfly Flip bröt i Barcelona

Sv: Butterfly Flip bröt i Barcelona

Tråkigt, men svenskarna klarar sig rätt bra ändå, Malin är ju knappast den starkaste i laget...
 
Sv: Butterfly Flip bröt i Barcelona

Håller med om att Malin inte är den starkaste..
 
Sv: Butterfly Flip bröt i Barcelona

Jag tycker verkligen att Flippan ska få pesioneras hon är väl snart 20år om jag inte har HELT fel. Jag vet iallafall att hon har varit 18år.
 
Sv: Butterfly Flip bröt i Barcelona

Har flippan varit 18år? :confused:
 
Sv: Butterfly Flip bröt i Barcelona

japp det stämmer, men om ni tycker malin inte är bland dom starkaste i landslaget varför var hon den enda som var med under rolex world cup i år? ;)
då kan man faktisk börja undra om hon faktisk hör till bland dom starkaste.. asså, jag tycker inte hon är det, men det är kanske för jag har haft en favorit i många år :P
 
Sv: Butterfly Flip bröt i Barcelona

Jag tycker verkligen att Flippan ska få pesioneras hon är väl snart 20år om jag inte har HELT fel. Jag vet iallafall att hon har varit 18år.
CITAT:
"Butterfly Flip bröt i Barcelona
Det blev ingen återkomst till superligan för Malin Baryard-Johnsson och Butterfly Flip. En sträckning i ryggen gjorde att hästen ströks igår.
Malin märkte redan under torsdagen att det var något som inte stämde med det 16-åriga stoet." SLUT CITAT

Snälla du.....
 

Liknande trådar

  • Artikel
Hästnyheter Tillsammans skrev Malin Baryard-Johnsson och Butterfly Flip ridsporthistoria flera gånger om. Nu har Butterfly Flip somnat in för gott...
Svar
0
· Visningar
283
Senast: Gunnar
·
  • Artikel
Hästnyheter Hopphästen Butterfly Flip är död vid 30 års ålder. Malin Baryard-Johnsson uttrycker den stora sorgen efter sin stjärnhäst. ”Vila i frid...
Svar
0
· Visningar
320
Senast: Gunnar
·
  • Artikel
Hästnyheter Att Malin Baryard Johnsson kom med i landslagets A-trupp var ingen större överraskning. Men Åby RK har två ryttare med i landslagets...
Svar
0
· Visningar
450
Senast: Gunnar
·
  • Artikel
Hästnyheter Malin Baryard-Johnsson fick en bra start på den internationella hoppningen i Knokke, Belgien. ... Källa / Läs mer...
Svar
0
· Visningar
268
Senast: Gunnar
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Guldfasanerna
  • Uppdateringstråd 29
  • Lösa hundar

Hästrelaterat

Omröstningar

  • 🇪🇺EU VALET 2024🇸🇪
Tillbaka
Upp