Bygga en sadelhängare?

diabla

Trådstartare
Har ni gjort det? några bilder och tips som man kan få se? Är det något man ska tänka på?

Jag vill bygga en sådan som man har på golvet och sätter sadeln på. och jag har en väldigt händig sambo som har lovat att hjälpa mig.

Sv: Bygga en sadelhängare?

jag har en vanlig gammal träbock som jag ska måla och klä där sadeln ligger med en gammal filt. bara rulla den runt bommen så det inte blir märken på sadeln. enkelt och bra :) (tror jag, får se sen när det är klart!;))

Liknande trådar

Utrustning Japp, då var det dags för det näst svåraste inköpet när det gäller hästar. Sadel. Jag har köpt en ung häst som både ska växa mer och...
Svar
5
· Visningar
446
Senast: Freazer
·
Utrustning Min häst rullar fast och nu behöver jag hjälp! Ska sätta regel på väggarna men HUR har folk gjort! Hittar ingen bild. Han är ca 170...
Svar
7
· Visningar
807
Utrustning Tjo, har några sadlar som just nu är upplagda på det jag hittade i källarn som jag skulle vilja få upp på väggen istället.🙈 Vilken typ...
Svar
1
· Visningar
415
Senast: DarkInNight
·
Utrustning Nu är det säkert jag som är lite trögtänkt, men finns det nåt smart och smidigt sätt att se till att equibandet inte glider bakåt (eller...
Svar
4
· Visningar
405
Senast: Linda_A
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Somna in hemma
  • Senast tagna bilden XVI
  • Uppdateringstråd 31