Byta dagis!

• Småbarn
  • Trådstartare Trådstartare Warmia
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 1
  • Visningar Visningar 759
W

Warmia

Dottern ska om 2,5 månader byta dagis pga flytt dock inom samma kommun. Vi vet att vi får plats på det nya dagiset och har sökt plats där. Har försökt att få tag på någon ansvarig ang uppsägning av det andra dagiset, ska jag säga upp eller räcker det att meddela ett byte bara, för jag vill ju inte säga upp dagisplatsen utan bara byta. Säger jag upp så står det att jag inte får söka annat dagis inom 3 månader....

Sv: Byta dagis!

Är båda förskolorna kommunala, borde det väl bara vara som så att det är en förflyttning som görs och då säger du inte upp platsen.

:crazy: Men det kanske skiljer sig mellan olika kommuner.

Liknande trådar

Småbarn Vår dotter fyllde 3 år i helgen och vi har pratat om att det är dags att sluta med napp då. Hon har fått välja om hon vill lämna dem... 2
Svar
23
· Visningar
1 607
Småbarn En fråga om kontakt med vården när det gäller hyfsat "vanliga" sjukdomar hos små barn. Vi har precis kommit ut på andra sidan av en...
Svar
19
· Visningar
1 365
Senast: tomte
·
Övr. Barn Jag har ett stort problem, och famlar i detta själv och får ingen hjälp. Min dotter, nyligen 19 år har varit svajjig i ca tre år. Från... 2
Svar
28
· Visningar
3 756
Senast: Bullen22
·
Skola & Jobb Någon som är mer insatt än vad jag är nu för tiden? Om det är ok för PA att jobba dygn, och om det får fortsätta vara ok? Jag har i... 2
Svar
28
· Visningar
3 949
Senast: malumbub
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka