Byta spegelglas på backspegel?

Sv: Byta spegelglas på backspegel?

Tror man byter hela på moderna bilar, men kolla på skroten om du inte kan hitta ngn billig där innan du köper en ny. :idea:

Min bil är inte modern :angel: Det är 90a.
Men jag har ringt och kollat på volvo tar de 460:-för glaset och på en skrot får jag hela backspegeln för 250 :p

Det finns självhäftande spegelplast till backspeglar att köpa på biltema. Kostade inte många kronor!
Vi har det i en av boxarna som "sällskap" åt en häst som hade boxvila... Har även hört flera som har det i transporten åt hästar som inte gillar att åka ensamma!

Liknande trådar

Fritid Jag har genom åren använt en tältlykta från Uco. Den har varit bra. Mysigt ljus och som dessutom håller fukten borta kalla nätter i...
Svar
8
· Visningar
430
Senast: Hermelin
·
IT & mobiler Någon här som vet om man kan göra något åt att laptopens bildskärm tappar ljusstyrka? Kan man åtgärda eller byta ut skärmen på något...
Svar
2
· Visningar
182
Senast: MJLee
·
Fritid Jag har en iPhone 11 som är fyra år gammal. Batteriet börjar balla ur och jag inser att jag måste köpa en ny mobil snart. Jag söker en...
Svar
8
· Visningar
401
Senast: Lilla
·
Hemmet Är på gång med att försöka bygga om mitt kök, och funderar mycket på hur jag borde göra kring spis/ugn. Köper jag en klassisk spis, är... 2 3
Svar
40
· Visningar
1 173
Senast: LenaH
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Somna in hemma
  • Senast tagna bilden XVI
  • Uppdateringstråd 31