Byte av katt inom SVERAK.

Åh, sorry :o :crazy:. Menade att nu när jag väntar ungar, om nån uppfödare av annan ras skulle vilja ha en Britt och jag skulle vilja ha en av deras ras om vi kan byta rakt av.

Det är bara en undran för tillfället, inget jag har på gång.
 
Har aldrig hört talas om att man inte skulle få göra det. Så länge Ni håller Er inom Sveraks ramar så är det nog inga problem. Du får väl titta efter en katt i samma prisklass som Din. Tror inte Du kan få en bengal eller ocicat då de betingar ett högre pris än en britt. Detta svar ska Du inte ta som om det ÄR så, kolla för säkerhets skull med Sveraks stadgar. :confused:
 
Det vet jag många som gör, så det är jag säker på att man får.
 

Liknande trådar

Katthälsa Mrs Norris är en omplacering och just fyllt åtta år. Senaste ägaren fick henne i septem förra året. Hon ska vara okastrerad enligt både...
Svar
4
· Visningar
583
Senast: Sol
·
Övr. Katt Fått upp intresset för utställning och Sverak har ju flest. Är idag medlem i idp och kan ju lösa nån form av licens för att få tävla på...
Svar
3
· Visningar
515
Senast: Sol
·
Övr. Katt Jag frågade om råd på fb om min ena katt som uppvisar aggressivt beteende ibland. Fick en kommentar och sen låstes tråden. Folk blev...
2
Svar
35
· Visningar
3 082
Senast: MJLee
·
Övr. Katt Vi ska ta över en 9-årig ragdoll och funderar kring hur vi ska göra med försäkring. Ägaren idag har IF stora kattförsäkring, antar att...
Svar
7
· Visningar
532
Senast: Catsu
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • 🇪🇺EU VALET 2024🇸🇪
Tillbaka
Upp