Caldene säkerhetsväst

• Utrustning
  • Trådstartare Trådstartare MoQ
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 6
  • Visningar Visningar 1 158

MoQ

Trådstartare
Har en sådan som tyvärr börjar bli väldigt sliten.
Någon som vet någon affär som har sådana kvar(tillverkas tydligen inte längre)?
Klarar inte av att rida i min nya obekväma väst,så antingen blir det den gamla skabbiga vid hoppning/uteritt eller ingen alls!
Har annonserat,men tyvärr ej fått napp begagnat heller i rätt storlek(ca 44)!

Sv: Caldene säkerhetsväst

´Är väl inte godkända som säkerhetsvästar då säkerheten är för låg.
men vet att Ing**ms(danmark) har säkerhetsvästar som är lite mjukare,typ galoppvästar...för några år sedan letade jag också efter en mjukare väst att ha på mig vid tävlingar eftersom man inte kan röra sig i en vanlig säkerhetsväst.

Så tyvärr tror jag att just den modellen du letar efter har slutat tillverkas.

Jag tror inte de finns längre.
När jag jobbade på stenbergs så sålde vi ut allt från caldene, både säkerhetsvästar, ridbyxor och kavajer eftersom vi inte kunde få in nya storlekar och ha ett komplett soritment av dreas grejjer.

Kolla på www.feednrace.se dom har racesafe västar både de lättare galopp samt RS2000 västar, jag tror dessutom att dom säljer ut vissa färger billigare

Tyvärr tror jag också de slutats tillverkas.Lever på hoppet att det finns någon kvar i någon gömma!
Klarar bara inte av dessa nya hemska västar som tillverkas nu.
OK de kanske är säkrare,men då rider jag hellre utan!
Var ju så dum att jag inte köpte en till när Börjes sålde ut sina för 1-2 år sedan!
Ska kolla tipsen jag fått av er.
Tacksam för fler svar!

Ring stenbergs och hör om de har några kvar. Några udda storlekar kn säkert finnas! De kan skicka mot postförskott om du inte bor i sthlm

Liknande trådar

Utrustning Hej! Jag har nu ridit på ridskola i ett år och tycker verkligen att det är helt fantastiskt. Jag känner att jag börjar få en djupare...
Svar
9
· Visningar
670
Senast: cowgirl81
·
Utrustning Hej! Jag är på jakt efter säkerhetsvästar till mina barn, och har letat igenom gamla trådar på ämnet men förstått av dessa att utbudet...
Svar
6
· Visningar
1 148
Senast: Kristall10
·
  • Artikel Artikel
Dagbok När jag bestämde mig för att skilja mig så lovade jag mig själv att jag INTE ska låta det faktum att jag lever ensam begränsa mig på...
Svar
13
· Visningar
2 599
Senast: Görel
·
Hästvård (Lång text men behöver verkligen hjälp) Hej! Jag sålde en hopphäst för ca 1,5 år sedan till en hobby ryttare som skulle ha honom som... 2
Svar
39
· Visningar
11 261
Senast: QueenLilith
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Valp 2025
  • Uppdateringstråd 31
  • Akvarietråden V