• Utrustning
  • Trådstartare Trådstartare Ingrid och Lukas
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 3
  • Visningar Visningar 1 020
I

Ingrid och Lukas

Hej,

Har suttit och kikat igenom gamla trådar om Calevo. Ni som beställt från Calevo fick ni era grejor någonsin eller hur gick det? Hur lång tid tog det i så fall.

Tänkte beställa lite men vet ej om jag vågar...

~Ingrid

Sv: Calevo

jag har då inget att klaga på dem..
tog ca 3-4 veckor att få sakerna från det att jag beställt och då hade de inte dem i lager..
borde gå mycket snabbare om de har sakerna inne.
jag är nöjd, och det var inga problem med att beställa därifrån. gör det gärna igen!

Sv: Calevo

l_isa skrev:
jag har då inget att klaga på dem..
tog ca 3-4 veckor att få sakerna från det att jag beställt och då hade de inte dem i lager..
borde gå mycket snabbare om de har sakerna inne.
jag är nöjd, och det var inga problem med att beställa därifrån. gör det gärna igen!
Oh tack så mycket då kanske jag vågar beställa. Hur betalde du med VISA eller via banken?

~Ingrid

Liknande trådar

Hundhälsa Hej, Vår flatte Melker har i veckan opererats för patellaluxation. Är det någon här som gått igenom detta och kommer ihåg hur lång tid...
Svar
2
· Visningar
412
Senast: msp
·
Utrustning Hej! Jag har nu ridit på ridskola i ett år och tycker verkligen att det är helt fantastiskt. Jag känner att jag börjar få en djupare...
Svar
9
· Visningar
666
Senast: cowgirl81
·
Utrustning Har en dressyrsadel jag fick med hästen när jag köpte henne. Den sitter bra på henne men jag känner jag sitter som en banan och mina ben...
Svar
14
· Visningar
870
Senast: Lisen82
·
Utrustning Nu måste jag få puttra ur mig litegrann. Varning för extremt nördigt prat om reflexer 😂 Jag ÄLSKAR reflex- och varselkläder. Jag vet... 2 3
Svar
52
· Visningar
3 426

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka