Carl Shone????

H

hästL

Någon som vet vem han är? Jag träffade honom i falsterbo och han är en engelsk ryttare. Nu har han ringt och vill ha hästar vissade.... Men vem sjutton är han? Jag har aldrig hört namnet..... Han ska tydlig ha varit ihop med Malin när hon jobbade hos John i england. Han vill iallafall ha topp hästar och har varit hos Jan tops och letat häst.....så har ni någon stjärna så berätta gärna om den....
 
Sv: Carl Shone????

Ar du saker pa att du har ratt namn? Jag har sokt pa internet, men hittar ingen Carl Shone som har nagonting med hastar att gora.
Aven om han bara tavlat 90 cm sa brukar det ju alltid finnas resultat fran nagon tavling, men jag hittar ingenting.
 
Sv: Carl Shone????

Jag har för mig Malin var ihop med en fotbollsspelare när hon bodde i England.
 
Sv: Carl Shone????

Det kan stamma!! For nar jag sokte pa natet sa fanns det flera sidor om nagon klubb i Leed's med en spelare som hette Carl Shone.
 
Sv: Carl Shone????

jag har ingen aning om han sysslar med fotboll. Jag träffade honom bara ett par timmar i falsterbo. Jag försökte sälja en hopphäst till honom....han gillade tydligen vad han hörde och så ringde han mig när han var hos tops...
Jag vet inte hur länge han hade ihop det med malin....kommer inte ihåg varför han sa det iheller.

Stället han bor på white farm.....säger mig inget. Jag kollade honom på nätet också....fann inget funderar på om han inte finns men men... precis MEN.......(konstiga djur dem). Tydligen tävlar han endel för han är just nu i skottland och tävlar. Nästa vecka skulle han till Norge och lämna 8 hästar..... Jaja vad säger man...mysko!

Han skickade namn och adress på sms så jag antar jag har rätt namn.......eller så skickade han en väns adress....men varför???
 
Sv: Carl Shone????

ramonarunds skrev:
Det kan stamma!! For nar jag sokte pa natet sa fanns det flera sidor om nagon klubb i Leed's med en spelare som hette Carl Shone.

Malin var ihop med en fotbollsspelare.. men han hette inte det namnet!
Minns inte riktigt vad det var nu, men kommer jag på det så skriver jag in det!
 
Sv: Carl Shone????

Han hette John.. Malins kille. För de va så många vitsiga rubriker när hon flyttat till Sverige om att Malin saknar John.. fast de va ju inte Whittaker (Stavning?) utan hennes fotbollsspelande John.. hmm
 
Sv: Carl Shone????

Ålder efter utbildning. Det som är intressant för honom var att det skulle vara bra, riktigt bra hopphästar. Priset fick vara vad hästen är värd..(men han säger nog inte nej till underpris iheller)....var den inte intressant för honom så kanske han visste någon, det var vad han sa till mig. Men han skulle väl kolla in någon sex nollig häst hos tops så pengar saknas nog inte...... Hästar han ska kolla på här som jag vet är från 3 och uppåt.
 

Liknande trådar

Hundhälsa Vi i vår familj har under hösten hamnat i en fasansfull situation, som gjort och gör mig så upprörd och ledsen. Den 20:de september i år...
14 15 16
Svar
311
· Visningar
23 736
Relationer Hej! Jag är mitt i att gå igenom ett breakup, har precis nått cirka fem veckor. Det går väldigt upp och ner, ibland känner jag mig glad...
2 3
Svar
41
· Visningar
8 829
Senast: Ramona
·
Hästhantering Hej! Står lite i ett dilemma ang. min sällskapshäst.. Ska dra historien först: Jag har en häst som jag behövde sällskap till. Letade en...
2 3 4
Svar
69
· Visningar
8 225
Senast: Dopy
·
Relationer Varning för vääääldigt långt inlägg! Jag skriver sällan personliga saker här men nu känner jag att jag skulle behöva andras syn på...
2 3 4
Svar
74
· Visningar
24 846
Senast: alazzi
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stänger du toalettlocket?
Tillbaka
Upp