Catago fleece

lille skutt

Trådstartare
Är det någon som har detta täcket och som då kan säga hur passformen och storlekarna är?
4911xx14_CATAGO_fleece2_2815.jpg

Sv: Catago fleece

Jag har inte just det Catagotäcket, men ett kombinerat fleece/ulltäcke av samma märke. Om man förmodar att de följer samma storlekar så är de normala, möljigtvis ngt små i längden.
Passformen suverän för de två hästar jag har haft till täcket ifråga, lagom stort i bogen.

Jag har inte det täcket, men två ulltäcken från Catago och upplever dem som ganska små i storlekarna. Men jag gillar dem och de ligger bra på mina halvblod modell lite bredare!

Jag har inte heller just det täcket. Föredrar ull framför fleece alla gånger. Och mig veterligen har du redan ett Catago ulltäcke, om än i fel storlek. Men du kan säkert utgå från att passformen är den samma.

Mitt Catago ulltäcke upplever jag som nååågot litet i storleken.

Har det täcket, tycker att det är normalt i storleken. Min häst har 145 på innetäcken och det har jag även på detta täcke (har då även haft ett tunt ulltäcke under). Bra passform.

Liknande trådar

Utrustning Undrar över skillnaderna mellan "originalet" Equiband och de billigare varianterna som Catago. Verkar fylla samma funktion men det...
Svar
1
· Visningar
314
Senast: Kristall10
·
Utrustning Någon som erfarenhet av halstäcken i fleece? Fungerar det under utetäcke ell
Svar
1
· Visningar
208
Senast: Bison
·
Utrustning Ni som har lite större storlekar på ridbyxor vart köper ni dem? Jag har kikat på hööks hemsida men hittade inte många ridbyxor där som...
Svar
7
· Visningar
600
Senast: Kristall10
·
Utrustning Har sökt men hittar inte.. En Simco Western sadel med en stämpel 2 uppe under fender, är det bom storlek och vad är det för storlek? Dom...
Svar
0
· Visningar
113
Senast: Puh
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka