Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Har hört både positivt och negativt om dom. Men de som jag vet, som prövat dom säger att Euro-Star och Pikeur är Mycket bättre(!) Och de ligger väll i ungefär samma prisklass?
jag har ett par vita helskodda cavallo o de är de bästa ridbyxor jag någonsin har ridit i, passar mig perfekt!!!!..... men som alltid är vi olika byggda o olika byxor passar olika kroppar mindre bra, bra eller bäst!!
jag har / har haft nåra stycken. gillar mina créme färgade skarpt! gillar färgen! tycker dom e jättesköna oxå, men jag har ett par vita oxå och dom har lixom "släppt" lite i rumpan eller va man ska säga.. dom har blivit lite pösiga där men dom har jag haft ett par år oxå.
men tycker helt klart att dom e godkända! hyfsat pris oxå!
Jag har haft mina Cavallo i 1,5 år. Supernöjd. Tycker de är precis som mina Pikeur, märker inte att nån av dem skulle vara varken bättre el sämre än den andra.
Hundavel & Ras Nu blev det så att jag avstod från att anmäla oss denna gång. Ju mer jag tänkte på det desto konstigare kändes det att tuta i henne mer...