Cavallo ridbxyor

Sv: Cavallo ridbxyor

Har hört både positivt och negativt om dom. Men de som jag vet, som prövat dom säger att Euro-Star och Pikeur är Mycket bättre(!) Och de ligger väll i ungefär samma prisklass?

mm Cavallo är ngt billigare. Tänkte jag skulle testa ngt annat än Pikeur..men ja får väll köpa ett par o pröva. dom hade skitsnygga kritstecksrandiga.

jag har ett par vita helskodda cavallo o de är de bästa ridbyxor jag någonsin har ridit i, passar mig perfekt!!!!..... men som alltid är vi olika byggda o olika byxor passar olika kroppar mindre bra, bra eller bäst!!

jag har / har haft nåra stycken. gillar mina créme färgade skarpt! gillar färgen! tycker dom e jättesköna oxå, men jag har ett par vita oxå och dom har lixom "släppt" lite i rumpan eller va man ska säga.. dom har blivit lite pösiga där men dom har jag haft ett par år oxå.
men tycker helt klart att dom e godkända! hyfsat pris oxå!

jag tycker verkligen inte om dom :crazy:
dom har släppt som tusan i passform och allt.
om du ska köpa dom så dra ner dig i ett par för små :p

mina var kanonsköna och de bästa ridbyxor jag ägt. satt som gjutet på mig..tills en vacker dag då jag fastnade på en spik och rev sönder dem :cry:

Jag har haft mina Cavallo i 1,5 år. Supernöjd. Tycker de är precis som mina Pikeur, märker inte att nån av dem skulle vara varken bättre el sämre än den andra.

Trivs mycket bra i mina Cavallo, har även ett par Mountain Horse, Isolde Full Seat som har ungefär samma känsla. Mycket sköna byxor, båda två!

Cavallo passar inte min kropp.. Men de har snygga byxor :love:

Liknande trådar

• Låst
Utrustning Vad behöver jag för utrustning för att lägga i tappade broddar på hästen? Min häst tappar snabbt broddar med nuvarande hovslagare vilket... 5 6 7
Svar
132
· Visningar
5 194
Senast: Görel
·
Utrustning Hej! Jag gör ibland repgrimmor på fritiden i hopp om att en dag kunna öppna och sälja hållbara grimmor av bra kvalitet. Har lagt massvis...
Svar
5
· Visningar
636
Senast: morgaine
·
Utrustning Tveksamt om det räknas till utrustning kanske, men jag undrar om man alltid måste blöta dem? Jag trodde (kanske i min enfald?) att nu...
Svar
12
· Visningar
766
Senast: fio
·
Utrustning Är det nån här som testat dessa stigbyglar eller har nått annat bra tips? Jag är ute efter typ freejump men som är säkrare än just...
Svar
7
· Visningar
580

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka