Cavallo ridstövlar

• Utrustning
  • Trådstartare Trådstartare evie
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 2
  • Visningar Visningar 996
E

evie

Jag har hittat ett par begagnade cavallo stövlar som jag ev. ska köpa, vet ej modell men utan dragkedjaoch snörning (precis som jag vill ha dem) och utan större båge. De har mått som passar och skulle kosta 700kr och ser ut att vara i bra skick,är enligt ägaren oxå i bra skick. Det låter väl som en bra affär, eller vad tror ni?

Sv: Cavallo ridstövlar

Passar dem så är de absolut prisvärda!

Sv: Cavallo ridstövlar

köp dem om du får dem för 700!!

mina älskade cavallostövlar blev stulna i skåne och idag kostar ny sådana nästan 6000!

åh, vad trött man blir på folk som stjäl ens saker!!!!!!!:mad:

Liknande trådar

Utrustning Såg igår att de ridstövlar jag använder i hoppsadeln har gått sönder. Har ett par andra som jag tycker mycket om men som är för små, så... 2
Svar
23
· Visningar
1 154
Senast: Ajda
·
Utrustning Hej! Jag är då knappa 160cm lång. Jag skulle inte kalla mig själv överviktig, men jag har någorlunda vida höfter, lår och vader. Att...
Svar
17
· Visningar
1 902
Senast: Squie
·
Utrustning Någon som har dessa stövlar? Har breda vader så har beställt med Wide, enligt mått ska den passa precis så hoppas den går runt. Vanliga...
Svar
0
· Visningar
393
Senast: Smurfoff
·
Utrustning Tidigare i år beställde jag barfotaboots till min häst. De var nya, men när jag fick dem var det rätt uppenbart att de hade varit hemma...
Svar
2
· Visningar
754
Senast: Cattis_E
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka