JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt.
Du bör uppgradera eller använda
en annan webbläsare .
Cecilias tårar i tv: ”Jag bara skakar”
Moderator
Hästnyheter
Norska spelexperten Even Elvenes köpte travhästen Twigs Briard på fyllan.
Ett köp han inte lär ångra – under lördagen vann hästen på...
Hästnyheter
Elitloppsstjärnan, Truculent, gick för världsrekordet. Det slutade i fiasko. I stället stal Flemming Jensen showen och vann med...
Hästnyheter
Daniel Redén krossade det svenska rekordet. Tillsammans med Delicious U.S. vann duon V86-1 och imponerade stort på det nya svenska...
Hästnyheter
Tränaren Erik Lindegren tänkte bjuda mer för Rikshästen Greve Montechristo på auktion. Men när han såg hästens skötare, Jessica Hultman...
Jobba som veterinär
Skola & Jobb Hästveterinär här, jag älskar och inte älskar mitt jobb. 😉 @Malibu_Stacy har många bra poänger. Det är otroligt mycket människokontakt...
MalanMjöl
Alldeles nyss
Eurovision 2025
Kultur ESC är verkligen inte min bag,
men jag måste ändå säga att röstningsförfarandet är som designat för att fucka upp systemet.
Vadå...
Jeffery
1 minut sedan
Svar: 1 126
Visningar: 27 067
Allmänt
GVFÖ 2025
Kultur Jag håller med och tycker inte ens att de behöver sålla, det är inte så att sexgrejen hos det här paret måste vara med för att de saknar...
hundtant
3 minuter sedan
Det här med muskelskador...
Hästvård Smärta har han ju, så det är väl inget jag slagit ifrån.
Men precis efter stötvåg vill man inte ge något antiinflammatoriskt eftersom...
Cattis_E
9 minuter sedan
Svar: 39
Visningar: 1 973
Vård
Dressyrsnack nummer 18
Dressyr Hon är ganska tunn, välmusklad men har alltid haft svårt att lägga på sig oavsett tid på året. Men de gick ut på bete i söndags så...
MattiZ
27 minuter sedan
Svar: 1 476
Visningar: 115 279
Grenar