Cellprovtagning, hur går det till? Hjälp mig.

Jag ser gärna att de gör en undersökning samtidigt, så är jag av med det också på ett besök. Ofta känner de att allt är som det ska, och det hinns med på de två minuterna.

Jag förstår absolut hur du menar, men det skulle jag inte klara av. Att de stoppar in prylar kan jag kanske stå ut med, hoppas jag, med någon undersökning med hjälp av fingrar, nej det går bara inte :crazy: Men det är väl valfritt isåfall? Alltså, om jag absolut inte vill bli undersökt så har jag väl rätt att säga det och att jag enbart vill ta cellprovet?
 
Jag förstår absolut hur du menar, men det skulle jag inte klara av. Att de stoppar in prylar kan jag kanske stå ut med, hoppas jag, med någon undersökning med hjälp av fingrar, nej det går bara inte :crazy: Men det är väl valfritt isåfall? Alltså, om jag absolut inte vill bli undersökt så har jag väl rätt att säga det och att jag enbart vill ta cellprovet?

Jag tycker du ska prata med kliniken. Om du väljer en privat, kan du be att få ett förberedande samtal (du får dock räkna med att betala som för en undersökning). Så går ni igenom proceduren, du får gå hem och förbereda dig mentalt och sedan få en tid för själva provtagningen. Jag tycker absolut att det är viktigt att veta att allt är som det ska, men om du inte vill det, så ser jag inte annat än att det är frivilligt.
 
Jag förstår absolut hur du menar, men det skulle jag inte klara av. Att de stoppar in prylar kan jag kanske stå ut med, hoppas jag, med någon undersökning med hjälp av fingrar, nej det går bara inte :crazy: Men det är väl valfritt isåfall? Alltså, om jag absolut inte vill bli undersökt så har jag väl rätt att säga det och att jag enbart vill ta cellprovet?
Jag brukar gå när jag blir kallad. Och då är det som sagt ingen annan undersökning, det är cellprov på löpande band som gäller. Jag är rätt övertygad om att de bara tar cellprovet på dig om det är vad du vill.
 
Har aldrig varit med om att de känt efter i samband med cellprovtagning. Kanske är annorlunda om man gör en undersökning av något slag.
 

Liknande trådar

  • Artikel
Dagbok Eller så har senaste dagarna känts i alla fall. Jag verkar ha tre känslolägen just nu; hysteriskt skratt, gråt eller apati. Stress...
Svar
11
· Visningar
1 233
Senast: Sasse
·
Övr. Hund Usch måste bara skriva av mig! Om tråden är på fel ställe så flytta den gärna. Var med om en så obehaglig händelse idag! Är för...
Svar
2
· Visningar
1 622
Senast: Fruentimber
·
Katthälsa Hej Jag provar att fråga här. Snälla inga påhopp, jag är här för att be om tips o råd. Jag gör det bästa jag kan för mina katter efter...
Svar
18
· Visningar
3 336
Övr. Hund Jag skrev här litegrann för att par år sedan men har sedan lång tid tillbaka bara läst i trådarna utan att skriva. Nu är det dock dags...
Svar
14
· Visningar
3 019
Senast: giovanna
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Senast tagna bilden XV
  • Vildkattungar
  • Diarré

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp