Chai latte syrup

Vad sugen jag blev på chai! En av nackdelarna med att ha flyttat ut i yttersta förorten är att jag inte har en välsorterad mataffär öppet till kl. 23 runt hörnet utan måste vänta till i morgon bitti och sedan åka t-bana i en halvtimme. Jag vill ha chai nu (fast jag kör på Yogites tepåsar).
 
Vad sugen jag blev på chai! En av nackdelarna med att ha flyttat ut i yttersta förorten är att jag inte har en välsorterad mataffär öppet till kl. 23 runt hörnet utan måste vänta till i morgon bitti och sedan åka t-bana i en halvtimme. Jag vill ha chai nu (fast jag kör på Yogites tepåsar).
Jag är grav chailatte-ist. Jag köper dyyyrt chai i en fairtrade-butik och tänker "vissa andra människor röker och super, jag dricker chai". :o
 
Jag är grav chailatte-ist. Jag köper dyyyrt chai i en fairtrade-butik och tänker "vissa andra människor röker och super, jag dricker chai". :o
Jag har turen att jobba på ett ställe som både säljer fin-kaffe, lyx-drickchoklad och god chai. Det är aldrig någon som hoppar över fikat där. :D:p
 
Kom att tänka på denna tråd nu när jag står i en butik i gbg och tittar på just den flaskan @honung efrerlyser. 79kr ligger den på här, men antar att det är fel del av landet?
 
Kom att tänka på denna tråd nu när jag står i en butik i gbg och tittar på just den flaskan @honung efrerlyser. 79kr ligger den på här, men antar att det är fel del av landet?
Fel del av landet, och jag har dessutom hittat den hos en lokal kaffeaffär som tagit hem den åt mig för 49:-/flaskan! :)
Men tack ändå! :)
 
Kan någon hjälpa mig hitta någonstans att beställa detta utan att det kostar 30€ i frakt?
Har tidigare köpt sån här flaska på waynes men det är bara småflaskor jag fått tag på.

image_24-bigbottle.png


Jag är inte intresserad av görasjälv-recept, det är färdig köpeflaska jag ska ha.

Gammal tråd jag vet, men fick en flaska syrup. Sån som du pratar om. Du verkar ju kunna det här så hur mycket syrup blir bra till en kopp mjölk? ca 2.5 dl
 

Liknande trådar

Kropp & Själ Jag insjuknade i hög feber i mitten av november. Två veckor senare sökte jag vård då febern aldrig gick ner, skickades till...
2
Svar
20
· Visningar
1 224
Senast: manda
·
  • Artikel
Dagbok Det ligger snö utanför. Allt jag tänkt göra ute har fått skjutas på tills det blir bättre väder. Det enda jag kan komma på att göra ute...
6 7 8
Svar
142
· Visningar
8 327
Senast: ameo
·
Kläder & Bli fin Vet finns många här inne som bra hitta kläder. Så nu ber jag er om hjälp! Jag blev av med en favorit tröja tidigare idag, dock beställt...
Svar
10
· Visningar
846
Senast: Enya
·
Skola & Jobb Kan man skriva en skriva-av-sig-tråd här? Den kanske bör ligga under Dagbok, men samtidigt kanske det funkar lika bra här? För er som...
2
Svar
24
· Visningar
4 006
Senast: Sasse
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp