Bukefalos 28 år!

Champinjoner!

R

Rodham

Måste bara fråga: är min katt konstig eller finns det fler katter som älskar champinjoner ? Han är helt galen i dem, skulle jag sätta fram en skål med fisk och en med champinjoner skulle han välja svampen.
Har aldrig hört talas om någon katt som äter svamp. har någon annan det?
 
Jag vet bara att min hund HATAR champinjoner, det är nästan det enda hon inte äter.
Våra katter har aldrig prövat dock, men jag kan tänka mig att min lilla skulle gilla det. Han älskar ju bland annat knäckebröd! ;)
 
om det är champinjoner på burk så äter min lilla kisse det och hon är helt galen i det!!! hon tycler även om att dricka spadet de ligger i men det vill inte jag att hon ska göra.
likadant gillar hon majs och hon har tuggat på några svarta oliver med.

kul när de gillar andra saker än kött, kött och kött.
 
Här har vi också en kisse som blev mycket intresserad sist jag öppnade en burk med champinjoner!!

Tydligen mycket mummsigt!!!
 
Mina, särskilt Katla, blir helt tossiga när jag öppnar en burk champinjoner. Hon tycker det är hur gott som helst!

SÅHÄR såg tårtan de fick på sin ettårsdag ut (med champinjoner runt om såklart) :)

/snurpe
 
shit!! det var ingen dålig tårta. :eek:
min lilla bebis älsar godis-pinnen som aggerade ljus.
 
mmmmmmmm,den såg ju jöttegod ut..*spysmiley*

fast den uppskattades säkert av kissarna.. :D
 
Min kise :love: ÄLSKAR :love: champinjoner!!!! :rofl: Han blier helt GAAALEEEN om man råkar komma i närheten med en öppnad konservburk eller med en pizza... :D Han brukar få äta de champinjoner som blivit över när jag har ätit pizza (skrapar av ibland om det är för mycket), och då är han ju SÅÅÅÅ lycklig!!! :D
 
Min katt gillar också champinjoner!! :D Fast han får knappt nåt utöver sin dietmat(r/d hills) numera, måste hålla vikten, han har så lätt att gå upp!
 
Jodå,både champinjoner,gurka,banan,äpple,pepparkakor,ja det mesta går ner i min ena katt. Men vid rå lök går gränsen!!!
 

Liknande trådar

Mat Det finns ju en svamptråd redan men den verkade mer handla om svampplockning. Men jag är nyfiken (och hungrig 😁😆) på hur ni äter er...
Svar
3
· Visningar
372
Senast: Tilly_85
·
Katthälsa Min Devon Rex drabbades av öroninflammation i slutet av oktober. Märkte det genom att han fick ont (drog sig undan) och att pupillerna...
Svar
19
· Visningar
1 019
Senast: Keb71
·
Katthälsa Hej, Vi har en 10-månaders katt som sista två månaderna ungefär har börjat kräkas lite mer regelbundet och vi har svårt att klura ut...
Svar
12
· Visningar
1 212
Senast: Sassy
·
Övr. Katt När jag tog hem Mrs Norris fick jag med en liten vippleksak, de som hade haft henne sist sa att hon inte tyckte den var så rolig. Det...
Svar
11
· Visningar
1 015
Senast: escodobe
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Valp 2024
  • Uppdateringstråd 29
  • Guldfasanerna

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp