Bukefalos 28 år!

Chaps och legins.

S

SessCa

Har fått, ett var väldigt snygga chaps, och där till ett par äckligt sköna legins. (short chaps) :love: I brunt mocka/skinn.

Leginens har jag beslutat att behålla, men förhoppningen att de töjs lite tunt de tjockare partierna på vaden. Är det helt omöjligt att de töjjer sig?

Chapsen är dock lite för korta i benen men annars tokfina, något slitna. Skinn/mocka. Hittar tyvärr inget märkte.
Om jag bestämmer mig för att sälja dem vad kan jag tänkas ta för pris? jag vill tänka mig att kvaliten är bra mycket högre än de som sälja på h**ks.


Mysko: Jag ber hemskt mycket om ursäkt fall tråden hamnar fel. :bow:

Vill dessutom observera att det inte rör sig om annons utan prisfrågan på Chapsen och fråga om töjning i shortchapsen.
 
Sv: Chaps och legins.

Jag fick 700 kr för min långa chaps från Jacson när jag sålde dom. De var benen avkortade på dessutom. köpte dom för runt 800kr har jag för mig.. svarta i mocka/skinn med fransar :love:
 
Sv: Chaps och legins.

Det var ju inte helt dåligt :)

Dumt att det inte finns något märke på mina. Jag misstänker dock att de är specialsydda till henne jag fick dem av.


Julle: det är med karborre på short chappsen, kommer förmodligen få bytas ut. :crazy: Hoppas dom ger med sig liiite iaf, en milimeter extra hade räckt för tjocka ridbyxor.
 
Sv: Chaps och legins.

Chaps är såå snyggt, men aldrig hittat några jag gillar och som passar :crazy:
 
Senast ändrad:
Sv: Chaps och legins.

Blev så hemskt ledsen när jag upptäckte att de var för korta. :(
Enligt måttabellerna på H**ks så ligger de runt stl XS :eek: Helt obegripligt i mina öron eftersom jag faktiskt får på mig dom (stl 38-40 just nu) :confused:
 

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp