Charles Owen H2000 Squared Hjälm

Ickiz

Trådstartare
Jag tror jag har hittat en hjälm som liknar Charles Owen Showring!:banana: Den heter H2000 Squared och är lite smalare än "hopphjälmarna" och då jag har avlångt ansikte (och rider dressyr) så är ju det perfekt!

Men nu är ju frågan, jag vet att jag har storlek 57 i "CO storlek" men vad blir det då i engelska storlekar?
Det står:Available in sizes 6 - 73/4 då jag inte har en själv så kan jag ju inte kolla...
Jag tycker den ser lite konstig ut på denna bilden men jag såg den på en annan bild (som jag såklart inte hittar:mad: ) och den är liknar showring jätte mkt.

h2000sq.jpg

Liknande trådar

Utrustning Då var det dags för en ny hjälm då den gamla överskridit sitt "bäst före-datum" på tok för mycket. Nu velar jag mellan de olika...
Svar
18
· Visningar
3 915
Senast: Nomina
·
S
Utrustning Jag letar efter en Charles Owen-hjälm som inte har läderbanden. Vill ha svarta, lite mer "dressyriga" band :) Har googlat lite och...
Svar
4
· Visningar
1 213
Senast: Snixten
·
B
Dressyr Jag är så sjuuukt sugen på att köpa en ny ridhjälm och jätte less på min gamla.. Men tyvärr är det så att jag inte hittar hjälmen jag...
Svar
6
· Visningar
2 700
Senast: Lagross
·
Z
Utrustning Har lite beslutsangest over vilken modell som ar snyggast, och hade behovt lite rad. Undrar aven om storlekarna ar dessamma mellan...
Svar
2
· Visningar
1 073
Senast: Sorbe
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka