Charles owen

• Utrustning
  • Trådstartare Trådstartare L_Lancelot
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 23
  • Visningar Visningar 1 887
Sv: Charles owen

Jag har sett att Charlies i Jönköping har flera stycken upphängda, men jag har inte kollat så noga eftersom jag inte är intresserad av dom. Ring dom o kolla telenr står på hemsidan www.charlies.nu

Vill me ha en sån=)))
vet inte någon vart man kanske kan hitta en nu??

Det finns ju fler dressyrmodeller av CO. Jag har (hade, trillade av med den och slog i huvudet :D ) en mariblå CO the Rider.

Så fort jag får pengar så tänkte jag köpa en ny sådan då den är sjukt bekväm och passar mitt vääääldigt avlånga huvud bäst av alla de hjälmar jag provat hittills. :)

Liknande trådar

Utrustning Hej! Jag ska starta min första tävling sedan 2018 i helgen och är osäker på om min hjälm är godkänd. Har en Charles Owen V8. Hittar...
Svar
5
· Visningar
404
Senast: MimmiNO
·
Utrustning Hej! Jag är helt ny till ridning, men funderar på att ge det ett försök. Har letat efter en hjälm som kan passa mig då det för...
Svar
1
· Visningar
247
Senast: Kristall10
·
Utrustning Jag har idag en Cheval liberte 2002XL som jag köpte billigt och tänkte fixa till. Nu har flera saker fått mig att inse att jag kör den... 2 3
Svar
49
· Visningar
3 229
Utrustning är äntligen mest nyfiken för har aldrig råkat ut för detta innan. Men beställde en sadel genom en svensk butik som säljer mycket bomlösa...
Svar
10
· Visningar
912
Senast: MissFideli
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka