Cheval Liberte GT2

Jag funderar på att köpa en ny transport. Vad har ni för erfarenhet av cheval liberte gt2?

Har kompisar som långtidshyrt helt nya Cheval Liberte men de har varit av dålig kvalitet. Saker har gått sönder och blivit snett och vint. Skulle själv inte köpa eller hyra en. De är dock snygga.

Budget-transport med billiga och klena lösningar. Dålig rymt i släpet vilket tillsammans med otillräckligt ventilation ger dålig luft.

Finns fler trådar om cheval släpen! Jag har också varit inne på ett sånt. Men tror jag ska satsa på ett böckmann istället. Lite dyrare men inte allt för dyrt och med lite bättre funktioner:)

Tack för era svar. Nu lutar jag mer åt att köpa en begagnat startrailer istället... efter att ha lyssnat runt lite verkar det som ett bättre alternativ.

Liknande trådar

Utrustning Jag har idag en Cheval liberte 2002XL som jag köpte billigt och tänkte fixa till. Nu har flera saker fått mig att inse att jag kör den... 2 3
Svar
49
· Visningar
3 224
Utrustning Hej! Vi har en Cheval Liberte Gold och har ett problem som jag undrar om någon känner igen. Bryggan som man fäller ned kommer inte hela...
Svar
6
· Visningar
563
Senast: MiniLi
·
Utrustning Jag måste sälja nuvarande transporten för att byta till en fronturlastad. Kraven är stabil, aluminium eller kompositgolv, sadelkammare... 2
Svar
28
· Visningar
1 155
Senast: MiniLi
·
Utrustning Har köpt en hästtransport med trägolv, men vi fick till ett aluminium golv som vi kan byta till. Har en vän som är händig som ska hjälpa...
Svar
2
· Visningar
545
Senast: Emiro
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka