Bukefalos 28 år!

chinchilla bur var??

M

mallotten

Vart kan man köpa chinchilla bur?? ja hittar bara te kanin å marsvin, ja har 4 nu å de e lite trångbott för dom :(
 
Sv: chinchilla bur var??

Har du ingen lös garderob du kan göra om till bur? En sån där man kan köpa på Ikea eller vart man nu vill. Jag hade chinchillor i en sån och dom trivdes jättebra, gott om plats och mycke att sysselsätta sej med.
 
Sv: chinchilla bur var??

Var bor du? Här kan man köpa specialtillverkade chinchillaburar i en av djuraffärerna.
 
Sv: chinchilla bur var??

Kolla bland fågelburarna :) Parakitburar brukar väl passa chinchillor har jag för mig?
 
Sv: chinchilla bur var??

Dedär me garderob har ja funderat på faktist dom gillar ju att hoppa :) ja just de parakit bur e de kanske ja har nu :d måste fixa nått snabbt iallafall...
 
Sv: chinchilla bur var??

typ en sådan skall jag bugga till mina chillor. fast av denna:
25823_PE088296_S4.jpg

ta bort plasten och ersätta med fyrkantigt nät och inreda med hyllor. kommer bli jättefint! skall hämta den om 2 veckor. längtar!! :D den är 180cm hög.
 
Sv: chinchilla bur var??

Jag inser att detta är en gammal tråd, men passar på att fråga; varför vill chinchillor ha en bur byggd på höjden?
 
Sv: chinchilla bur var??

Chinchillor gillar att klättra och hoppa. Därför bör man ha en hög bur med hyllor och/eller grenar i.
 

Liknande trådar

Däggdjur Jag har ett sjukt sug efter ett nytt husdjur. Vill egentligen ha kanin eller hund, men det funkar inte med nuvarande boende och stall...
2
Svar
21
· Visningar
2 241
Senast: Scata
·
Övr. Djur Hej. Har två kaniner som jag har svårt att lyckas klippa klorna på. Vet att man kan åka till en del zoobutiker etc. för hjälp med detta...
Svar
4
· Visningar
828
Senast: Blyger
·
Utrustning Tjo, har en rockard av model med bildäck där jag känner att det nog hade varit bra med stänkskydd 🙈😅🫠 Nån som vet av nånstanns man kan...
Svar
0
· Visningar
222
Senast: Shixle
·
Utrustning Tjo, har tänkt ge mig på att bygga ett gäng cavalettistöd. Men, jag har typ noll erfarenhet av dom utöver sockerbitar för hundra år...
Svar
11
· Visningar
580
Senast: Mia_R
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stänger du toalettlocket?
Tillbaka
Upp