chinchilla bur var??

M

mallotten

Vart kan man köpa chinchilla bur?? ja hittar bara te kanin å marsvin, ja har 4 nu å de e lite trångbott för dom :(

Sv: chinchilla bur var??

Har du ingen lös garderob du kan göra om till bur? En sån där man kan köpa på Ikea eller vart man nu vill. Jag hade chinchillor i en sån och dom trivdes jättebra, gott om plats och mycke att sysselsätta sej med.

Var bor du? Här kan man köpa specialtillverkade chinchillaburar i en av djuraffärerna.

Kolla bland fågelburarna :) Parakitburar brukar väl passa chinchillor har jag för mig?

Dedär me garderob har ja funderat på faktist dom gillar ju att hoppa :) ja just de parakit bur e de kanske ja har nu :d måste fixa nått snabbt iallafall...

typ en sådan skall jag bugga till mina chillor. fast av denna:
25823_PE088296_S4.jpg

ta bort plasten och ersätta med fyrkantigt nät och inreda med hyllor. kommer bli jättefint! skall hämta den om 2 veckor. längtar!! :D den är 180cm hög.

Jag inser att detta är en gammal tråd, men passar på att fråga; varför vill chinchillor ha en bur byggd på höjden?

Chinchillor gillar att klättra och hoppa. Därför bör man ha en hög bur med hyllor och/eller grenar i.

Liknande trådar

Däggdjur Börjar bli dags att flytta in kaninerna för vintern och jag behöver lite idéer och inspiration till deras inomhusmiljö. Det är tre...
Svar
4
· Visningar
515
Däggdjur Jag har ett sjukt sug efter ett nytt husdjur. Vill egentligen ha kanin eller hund, men det funkar inte med nuvarande boende och stall...
2
Svar
21
· Visningar
2 830
Senast: Scata
·
Fordon Efter att maken köpt en helelektrisk city car i kombination med att jag börjat med häst på en lite mer seriös nivå igen och slutat...
2
Svar
34
· Visningar
1 191
Senast: Derivata
·
Utrustning Tjo, har fått för mig att jag nog kommer va ut mer i vinter om jag inte fryser, och då jag inte hittat fodrade shortchaps i sverige...
Svar
8
· Visningar
495
Senast: Emma-pemma
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama