Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
cillamuffins skrev:jag är inget stort fan av chow's. men jag har bara träffat sura griniga exemplar (ok en som inte var direkt otrevlig), har fått intrycket att de är mycket enmanshundar och mycket reserverade mot främlingar. fast jag måste erkänna att min tik som verkligen avskyr chow's har påverkat mig lite. den första hunden hon slogs med var just en chow-chow. ska väl också tillägga att rasen inte alls är vad den var på Lorenz tid.
marieka skrev:Jag känner 2 st, eller en är död nu. Lite reserverade, den ena brukar ligga och vakta huset lös. Inte så mycket "go" i dem. Fast jag vet inte om det är represantivt för rasen.
gadriel skrev:Hur fungerar de ihop med andra hundar då? En annan chow chow lär jag inte träffa på. Nästan alla mina vänner har ju hund av olika slag så det skulel vara ganska kört om de inte fungerar med andra hundar. Men om den verklgien får träffa andra hundar när den är ltien borde det väl fungera elelr? Vi har tänkt att ha en kastrerad hanhund.
Går det att få igång dom då..alltså om man busar med dom?