Christ champion!

zanzan

Trådstartare
Nån som har någon erfarenhet av christ transporter? Helst då champion modellen funderar på att byta från en star trailer diamant till en ådan! br val tror ni?

/Zanzan

Sv: Christ champion!

Jag har precis köpt en Christ Comet. Mina grannar har båda Concorden och de är jättenöjda! Jag har inte hunnit stoppa in nån häst i min än utan bara kört den tom. Den känns mycket stadig och gedigen!

Sv: Christ champion!

Vi har en Christ Comet, dock är det inte jag som kör eftersom att jag är under 18 ;)

Men fråga gärna vad du vill veta!

Liknande trådar

Utrustning Är det någon som vet innebredden på de olika modellerna för Boj och Thule? Jag är lite osäker på vad allt heter och vad de finns i för...
Svar
2
· Visningar
394
Senast: Emiro
·
Utrustning Sitter å lurar på att införskaffa ett sidepull för att prova på grabbarna, men funderar på det här med designen på nosdelen Hur stor...
Svar
12
· Visningar
981
Senast: Shixle
·
Kläder & Bli fin Som jag skrev i förhållandetråden har jag friat ❤. Jag hade sen många år sen två bilder sparade på ringar jag ville ha om det skulle bli... 2 3 4
Svar
77
· Visningar
7 023
Utrustning Behöver tips och ideér då jag har en häst som hoppar över bommen i transporten. använder halsrem som jag binder längre ner men sist slet...
Svar
2
· Visningar
977
Senast: Mia_R
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka