Bukefalos 28 år!

Cliff Barnsby AVG Bonfire!

A

AnetteJT

Någon som rider i en sådan och vill komma med åsikter om den.
Vilken typ av häst ni har den på.
Djuphet.
Stöd.
Läderkvalitet.
Hur vida de är o,s,v
 
Jag har provridit i en men jag vet inte om den heter just Bonfire också, men det övriga stämmer.

Normal bomvidd tyckte jag var ganska smal, den passade inte min lite breda halvblodsvalack, men den var himla bra att rida i. Jag tyckte jag kom nära hästen och satt bra, sitsen var stor för en 17,5 tyckte jag, stödet var normalt vad jag minns, inte att man satt låst på något vis men vill man ha mycket stöd kanske man tycker att det är för lite. Rak bom skulle jag gissa på, passar nog häst med rak rygg?
 

Liknande trådar

Utrustning Jag måste seriöst ta tag i det här med att hitta en dressyrsadel till min unghäst och jag är lite lost, är oändligt tacksam för tips i...
Svar
3
· Visningar
377
Senast: Fiorano
·
Relationer Jag undrar hur det ser ut hos andra familjer under middagen. Jag har två typer av middagar jag undrar över. 1. middag med mina...
2 3 4
Svar
75
· Visningar
5 406
Senast: Badger
·
Hästmänniskan Jag kommer inom en överskådlig framtid stå utan häst och har funderat på, om jag vill ha en ny häst och i så fall vilken typ av häst som...
2 3
Svar
57
· Visningar
3 281
Senast: grodan21
·
Ekonomi & Juridik Köpt en unghäst av hästägare där barnen varit medryttare. Vi har endast köpekontraktet med några få saker vad som ingår tills hästen är...
2 3
Svar
45
· Visningar
5 004
Senast: lizzie
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp