Cliff Barnsby AVG Bonfire!

• Utrustning
  • Trådstartare Trådstartare AnetteJT
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 2
  • Visningar Visningar 1 410
A

AnetteJT

Någon som rider i en sådan och vill komma med åsikter om den.
Vilken typ av häst ni har den på.
Djuphet.
Stöd.
Läderkvalitet.
Hur vida de är o,s,v

Jag har provridit i en men jag vet inte om den heter just Bonfire också, men det övriga stämmer.

Normal bomvidd tyckte jag var ganska smal, den passade inte min lite breda halvblodsvalack, men den var himla bra att rida i. Jag tyckte jag kom nära hästen och satt bra, sitsen var stor för en 17,5 tyckte jag, stödet var normalt vad jag minns, inte att man satt låst på något vis men vill man ha mycket stöd kanske man tycker att det är för lite. Rak bom skulle jag gissa på, passar nog häst med rak rygg?

Liknande trådar

Utrustning Japp, då var det dags för det näst svåraste inköpet när det gäller hästar. Sadel. Jag har köpt en ung häst som både ska växa mer och...
Svar
5
· Visningar
406
Senast: Freazer
·
Utrustning Hej! Jag har nu ridit på ridskola i ett år och tycker verkligen att det är helt fantastiskt. Jag känner att jag börjar få en djupare...
Svar
9
· Visningar
659
Senast: cowgirl81
·
Utrustning Har ridit i stallägarens gamla County connection senaste halvåret. Den ligger bra och både jag och hästen trivs. Har letat sen dess...
Svar
2
· Visningar
458
Senast: Kristall10
·
Utrustning Nu måste jag få puttra ur mig litegrann. Varning för extremt nördigt prat om reflexer 😂 Jag ÄLSKAR reflex- och varselkläder. Jag vet... 2 3
Svar
52
· Visningar
3 417

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka