• Hästvård
  • Trådstartare Trådstartare drimpan
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 2
  • Visningar Visningar 871
Sv: Coat King

Den är bara bäst:love: Jag har tidigare sålt just denna produkt och iofs så har jag bara använt den på min hund eftersom alla mina hästar har relativt kort päls. Suverän till islandshästar istället för att klippa! Kan varmt rekomendera den! Den finns i en dyrare variant med tränhandtag och en ekonomivariant med plasthandtag, dock är knivarna lika på båda.

Sv: Coat King

japp, den är verkligen suverän, det enda negativa är väl priset. men det kan allt vara värt det, särskilt när man står där vid fällningssäsong med sin lilla piggborste i handen :angel: .

Liknande trådar

Hästvård För en vecka sedan hände det dom inte fick hända. Hittade min häst med tillsynes lätt kolik men slutade med döden efter att veterinären...
Svar
18
· Visningar
2 156
Senast: Mint
·
Hästvård Står just nu i ett jäkla mysterium. Tankarna går som en studsboll. Tänker jag berättar händelseförloppet så får vi se vad ni har o säga... 2 3 4
Svar
74
· Visningar
5 215
  • Artikel Artikel
Dagbok Är i någon slags fas. Det är egentligen bra och absolut livsnödvändigt men också ibland superjobbigt. Drabbas av insikter som verkligen...
Svar
0
· Visningar
537
Senast: miumiu
·
Skola & Jobb Någon som vet om det ens går att komma åt mybenefit (förmånsportal) för två olika arbetsgivare "samtidigt"? Jag tänker att det ju borde...
Svar
4
· Visningar
542
Senast: Cattis_E
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka