Cockpit? Kala Shikari?

• Avel
  • Trådstartare Trådstartare cissan
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 2
  • Visningar Visningar 801
C

cissan

Någon som har avkommor efter Cockpit? hur är dom vet att dom är ganska vass?!? någon som vet något alls om Kala Shikari xx

är rätt o in satt så har aldrig hört talas om honom förut.

Jag har ett sto som har honom som morfar (Kala Shikari alltså). Hennes mamma heter Pally och har lämnat flera goda galoppörer och ett par bra ridhästar. Min häst har plac i 1,25 och bedöms kunna gå betydligt längre.

Jag vet inte hur länge han verkade i Sverige, bara ett par år tror jag. Har inte sett så många avkommor efter honom, men han har ju mkt bra stam bakåt.

Menar du halvblodet Cockpit?

Har själv bara sett en avkomma till honom, men den hoppade fantastiskt bra!

Liknande trådar

R
Avel Hoppas att jag stavade rätt nu! Men jag hörde nånting på radio för nån dag sen och dom pratade lite om Camargue hästar. Och jag hade...
Svar
14
· Visningar
1 712
Senast: Raderad medlem 149524
·
Utrustning Gäller kanske framförallt dom med galvad stålram. Hur ser det egentligen ut bakom ”spikhuvudet”? Hur fäster dom in i stålramen? Jag...
Svar
10
· Visningar
398
  • Artikel Artikel
Dagbok ...inte! Först gick värmepannan åt skogen. Vi har kört med elpatron sen dess och väntar på okej för att ta lån. Det går långsamt. Eller...
Svar
1
· Visningar
409
Senast: et_flickan
·
Tjatter Jag ska göra en liten ihopsättning av bilder/filmer som minne av gammelhunden som snart ska somna in. Det finns några sånger som jag... 2
Svar
24
· Visningar
671
Senast: KesoNeso
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka