Copyright!

• IT & mobiler
  • Trådstartare Trådstartare _Ishästen_
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 2
  • Visningar Visningar 1 090
I

_Ishästen_

Ahh! Nån som vet hur man copyrightar bilder å sånt så folk inte kan sno dem? ska man använda nåt speciellt program eller...??
Om man skriver direkt på bilden, hur skriver man då copyright-symbolen (har kunnat det men glömt bort :( )?
Vore hemskt tacksam för hjälp...e så less på att folk snor mina bilder... :mad:

Sv: Copyright!

finns väl olika sätt. nån som syns är ju text på bilden
med © symbol

håll ner alt knappen och skriv 0169
annars kan man lägga till i bild info och watermarks osv.

Sv: Copyright!

Som Magnus säker

Finns program som pass skriver in en text på bilderna eller vattenmärke.

Fördelen med vattenmärke är att man kan få det inte att synas och då förstörs inte bilderna. så misstänker du att det är du som har tagit bilden så kan du se och sen bevisa det

Liknande trådar

L
Skola & Jobb Dethär är inte aktuellt förmig NU utan det är mest för OM det blir det i fram tiden. Men jag skulle jätte gärna vilja få tips om nån här...
Svar
12
· Visningar
1 231
Senast: Rosett
·
L
Relationer Jag har en fråga som jag väldigt gärna skulle vilja veta hur andra tänker! Men jag ska försöka att förklara utan att av slöja förmycket... 2 3
Svar
48
· Visningar
5 032
Senast: LiviaFilippa
·
  • Artikel Artikel
Dagbok Den bättre känslan inombords som jag började känna i början av mars har hållt i sig. Det känns som att det har ljusnat - både om dagarna...
Svar
1
· Visningar
1 042
Senast: _Taggis_
·
  • Artikel Artikel
Dagbok På något sätt känns det som ett skifte har skett den senaste veckan. Som att jag mentalt har gått igenom en portal. Det känns som att...
Svar
4
· Visningar
2 709
Senast: Pratsch
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Bildtråd
  • Stora shoppingtråden III