CRW jockeyhjälm

• Utrustning
  • Trådstartare Trådstartare kotten
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 6
  • Visningar Visningar 902
K

kotten

Nån som har en sådan? Jag har funderat på att köpa en men jag vill gärna veta först avd det är för typ av form påden (rund eller oval) Jag har väldigt ovalt huvud så jag vill inte beställa en som ändå inte kommer passa. Hoppas någon kan hjälpa mej och svara på detta. Hur är de i övrigt, sköna?, lagom varma? hållbara?
tacksam för alla upplysningar

Sv: CRW jockeyhjälm

jag och sambon har en HEEEELT UNDERBARA! oj vad skön hjälm de var =P dock småa i storlekarna, jag som annars har 56, har 61 på dne hjälmen..

red mkt med den i somras, jätte skönt och blev inte svettig, löätt är den också..

/M

hållbara kan jag inte säga om den är då jag bara haft min sen somras..

/M

de allra flesta jockeyhjälmar är ovala och andra hjälmar brukar i allmänhet vara runda.
jag har rätt oval huvudform och det är jättesvårt att hitta vanlig hjälm, men alla jockeyhjälmar jag har provat passar perfekt.

jag haft min i 7-8 år nu, så visst är den hållbar, rider ju s¨å mkt med den nu. Den är ganska oval.

Liknande trådar

Hundavel & Ras Ny på forumet så har inte koll på hur detta funkar men jag ger det ett försök. Jag och sambon planerar att skaffa en till hund framöver... 4 5 6
Svar
106
· Visningar
6 955
Senast: Kajsalisa
·
R
Foder & Strö Jag förstår att det säkert är en nära på omöjlig fråga att svara på, men jag vill ändå gärna få ta del av andras erfarenheter och tankar... 2
Svar
23
· Visningar
2 466
Senast: Roheryn
·
R
Hundavel & Ras Jag tycker också att det låter som att en käck utställnings/sällskspsavlad labbe skulle kunna passa din vän bra :) Kanske att det går... 2
Svar
36
· Visningar
1 957
Senast: ildiko
·
Övr. Katt Vi funderar lite löst på om vi vill skaffa katt igen. Vi har haft två huskatter från katthem innan. Gjorde en del misstag som... 2
Svar
36
· Visningar
3 656
Senast: Sel
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka