Då var det bildtråd på småskruttarna #3!!

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Då var det bildtråd på småskruttarna #3!!

Åh jätte fina bilder, vart i Gbg är det där ?

så söt, hon har snedlugg som Isabelle!

Det är Galaxen i Gärdsås i nordöstra gbg. Min dagliga rutt till lidl eller spårvagnen.

Vi ska förövrigt ha en sjalträff där ngn gång i maj, lutar åt 10:e. För de nyfikna som vill testa och lära sig knyta! Eller bara umgås.

Åh jag pm:ar dig, den 10:e maj är ju jag hemma och jag har lite svårt att få till min trikåsjal :D

Åh jag pm:ar dig, den 10:e maj är ju jag hemma och jag har lite svårt att få till min trikåsjal :D

:bump:

( har aldrig ägt eller knytit trikå innan men det lär finnas en hel drös morsor som kan visa dig! )

Titta vad lång jag blivit och kan sitta själv och vill lära mig äta själv :shock: :loving:

blivitlngre.jpg

sittasjlv.jpg

tasjlv.jpg

Senast ändrad:

Så var vi över 2000 inlägg igen och tråden låses! En ny får göras om ni känner att ni vill! ;)

Snurrfian-moderator

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Övr. Barn Jag behöver era råd inför en förestående separation och flytt. Funderar kring vilken boendeyta som är rimlig att tänka sig som singel...
Svar
19
· Visningar
1 138
Senast: tomte
·
Övr. Barn Vi ska till Malmö på innebandy-vm nästa helg. Tre av barnen (5-10 år) kommer inte vilja titta på alla matcher så då behöver vi lite...
Svar
5
· Visningar
500
Senast: Rumpnissen
·
Övr. Barn Jag har ett stort problem, och famlar i detta själv och får ingen hjälp. Min dotter, nyligen 19 år har varit svajjig i ca tre år. Från... 2
Svar
28
· Visningar
3 937
Senast: Bullen22
·
Övr. Barn Jag håller på att bli knäpp av allt velande och tankar och funderingar fram och tillbaka 😅 Jag har idag ett barn på 1,5år. Jag lever... 2
Svar
26
· Visningar
2 449
Senast: MiniLi
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka