Dagens i-landsproblem

Araminta

Trådstartare
Jag måste vad det verkar köpa mig en smart phone. Inte för att jag vill ha en eller för att min fyra år gammal telefon på något sätt är trasig. Nej, problemet är att butikerna inte längre verkar sälja laddare som passar :banghead:

Vad har ni hamnat i för i-landsproblem på sistone?
 
Sv: Dagens i-landsproblem

Min utbildning är kostnadsfri (eftersom det här är Sverige), håller hög kvalitet, leder till en massa roliga möjligheter och ligger mycket praktiskt till ur pendlingssynpunkt. Vi har dock mer grupparbeten än jag skulle önska, kontrollfreak som jag är. Buhu, stackars mig.
 

Liknande trådar

Hemmet En anhörig till mig har idag en ca 20 år gammal "dum"-TV och en DVD-spelare med inspelningsbar hårddisk inkopplad via HDMI. Hen streamar...
Svar
3
· Visningar
328
Senast: lytesout95
·
  • Låst
Övr. Hund Jag har tidigare skrivit och funderat om att skaffa hund. Nu har jag läst på om några raser som intresserat mig och tror jag hittat en...
7 8 9
Svar
160
· Visningar
7 426
Senast: Snurrfian
·
Relationer Hej! Undrar om någon här varit i liknande sits och som kan dela med sig av sina erfarenheter. Jag har träffat min kille snart ett år, i...
3 4 5
Svar
80
· Visningar
5 406
Senast: cewe
·
IT & mobiler Håller på att tappa det helt. Har haft en Huawei 20 Pro i över 4 år, det är den bästa mobilen jag haft och jag hade köpt en sån igen...
2
Svar
22
· Visningar
1 259
Senast: Rie
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Kattbilder #9
  • Bukekullar 23/24
  • Uppdateringstråd 29

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp